Vitamin C Bukan Hanya Untuk Kecantikan

Assalamualaikum wbt,

Perkongsian dari saudari Muliani, perbezaan sebelum mengamalkan Vitamin C. Untuk pengetahuan korang, Vitamin C bukan hanya untuk kecantikan malah untuk elak gusi berdarah juga.


[ VITAMIN C BUKAN UNTUK KULIT ]

Ye bukan HANYA untuk kulit cantek tapi Yani ambik untuk kesihatan gusi. Sebelum mengandung lagi memang Yani ada masalah gusi sensitif. Cepat sangat berdarah. Time gosok gigi konfem akan berdarah. Macam pelik kalau putih je ubat gigi tu. Pasti bertukar kemerah-merahan.

Bila mengandungkan anak sulung makin melarat. Time duk saje-saje pon berdarah gusi tu. Hati mana la tak takut kan? Sebarang pendarahan menjejaskan bahcaan HB jugak.

Dah la time mengandung gigi pon sensitif. Alhamdulillah asbab vitamin C yang diambil, dengan izin Allah masalah gusi dapat diatasi.
Siapa yang punya masalah sama dengan Yani tingkatkan pengambilan vitamin C anda. Insyallah ia sangat membantu - Muliani 

Adakah anda kerap alami gusi berdarah?  Jangan biarkan ia berterusan sebab pasti menjejaskan gigi anda.

Share:

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne