Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Wawa doakan kalian yang sudi singgah di blog vitamin wawa dikurniakan kesihatan yang terbaik, rezeki yang melimpah ruah serta dipermudahkan segala urusan.

Alhamdulillah, Allah izinkan lagi wawa untuk teruskan menyebarkan manfaat kesihatan melalui supplemen shaklee. Semoga kalian yang amalkan vitamin ini dapat bebas dari segala penyakit insyaAllah. Amin

Hari ni wawa nak kongsikan testimoni dati customer wawa sendiri. Syafiq mempunyai Hyperthyroid yang tinggi sehingga terpaksa warded beberapa hari di hospital. 

Terus selepas discharge, syafiq terus hubungi wawa dan bertanyakan produk shaklee yang terbaik untuk Hyperthyroid. Wawa recommendkan yang terBEST dari shaklee iaitu VIVIX. Terus malam itu juga wawa COD.

Alhamdulillah, semalam wawa buat follow up dan feedback yang wawa dapat sangat memberangsangkan. Hyperthyroid semakin kurang selepas check up, simpton debar, berpeluh juga semakin berkurang.




Alhamdulillah, syukur wawa terima feedback yang positif ini. Wawa doakan beliau bebas dari penyakit hyperthyroid sepenuhnya. InsyaAllah.

Jika korang ada alami masalah yang sama atau family serta kawan yang punyai Hyperthyroid, sila recommendkan dieorang untuk cuba VIVIX. InsyaAllah, dapat membantu.

Hubungi wawa untuk info dan order.