Assalamualaikum wbt,

Kulit sensitif amat sukar untuk hilangkan parut. Bertambah buruk apabila terkena chicken pox atau demam campak yang menyebabkan bintik-bintik gatal akan naik ke seluruh tubuh. Tidak ketinggalan dibahagian muka.

Allah, sedikit mengundang perasaan rendah diri apabila kesan parut sukar dan lambat hilang. Walau pelbagai cara sudah digunakan, tidak membuahkan hasil.

Alhamdulillah, Allah ilhamkan untuk mencuba produk shaklee iaitu Vita E Complex. Hanya selepas DUA bulan, parut diwajah semakin hilang. 

Penggunaan bukan hanya dalaman, malah luaran juga. Di sapu dan dibuat masker ke seluruh wajah. Alhamdulillah, kini kulit semakin pulih, bebas parut.



Alhamdulillah, asbab Vita E Shaklee parut diwajahnya kembali pulih. Adakah korang juga miliki parut yang sukar untuk hilang?  Jangan risau, jom kita ikhtiar dengan Vita E shaklee yang mampu menghilangkan parut dan mencantikkan wajah. 

Nak awet muda? Makan Vita E setiap hari.

Sempena bulan promosi clearance sale, shaklee tawarkan potongan 50% dengan pembelian 2 botol vita E. Maksudnya, beli  1 percuma 1.

Ayuh, dapatkan dengan wawa sekarang..")