Assalamualaikum wbt,

Dibawah ni adalah status wawa di FB setahun yang lalu pada tarikh yang sama.   Selepas amal vitamin shaklee, badan wawa dah jarang demam. Sejak setahun yang lalu, beberapa minggu lepas wawa update wawa demam. Itulah badan wawa demam sejak amalkan shaklee..

Alhamdulillah. Syukur atas kurniaan rezeki kesihatan.

AKIBAT KENA HUJAN
====

Orang kata lepas kena hujan mesti demam.. jangan percaya semua tu.. mengarut je.. ngee

Bangun pagi tadi, tekak macam kesat2 je. Itu biasanya tanda-tanda awal suhu badan nak naik.. 

nutriferon Images for NUTRIFERON Nutriferon Tingkatkan Imuniti Sistem NutriFeron® | Activate Your Shield | Shaklee Malaysia Tingkatkan Sistem Imun Anda dengan NUTRIFERON SHAKLEE Nutriferon Shaklee 8 Manfaat NutriFeron Shaklee CARA MAKAN NUTRIFERON DENGAN DOS YANG BETUL  khasiat nutriferon shaklee  nutriferon shaklee harga  nutriferon shaklee reviews  testimoni nutriferon shaklee  harga nutriferon  nutriferon shaklee untuk kanak-kanak  cara makan nutriferon shaklee  fungsi nutriferon shaklee khasiat nutriferon shaklee Testimoni Nutriferon Shaklee: Membantu Meningkatkan Sistem Imun Kelebihan dan Kebaikan Nutriferon Shaklee Keistimewaan dan Kebaikan NutriFeron Shaklee  Khasiat dan Kebaikan Nutriferon Shaklee 13 Khasiat dan Kelebihan Nutriferon Shaklee Kebaikan Nutriferon Shaklee Tingkatkan Imuniti Tingkatkan Sistem Imun Anda dengan NUTRIFERON SHAKLEE nutriferon shaklee harga  nutriferon shaklee untuk kanak-kanak


Lepas solat dan mandi tadi, terus wawa bancuh NUTRIFERON sekali dengan esp & mealshakes.

Alhamdulillah, walaupun ada lagi rasa panas kejap suam kejap sejuk kejap, Wawa yakin NUTRIFERON mampu menahan virus dari merebak dalam badan. Suhu pasti menurun. Tak caya? Cuba aje...")

Sedikit ikhtiar dari Wawa, semuanya dengan izin Allah swt..

Anda demam?? Jangan amalkan paracetamol.. ye, demam boleh kebas on the spot je kan? Tapi tahukah anda, paracetamol hanya melemahkan virus itu sahaja. Selepas beberapa jam, virus itu akan aktif balik dan begitulah seterusnya jika kita amalkan paracetamol... 

Berbeza dengan NUTRIFERON, ia membantu meningkatkan IMUNITI badan untuk melawan virus. Jadi, bila IMUNITI badan kita kuat, maka untuk hari2 seterusnya sukarlah virus nak serang kita..

Jadi, mana satu anda pilih?? 

Nak cuba NUTRIFERON? Segera hubungi wawa di 019 996 6576

Jom ber YA WAHHAB 1000kali..")

Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia