Assalamualaikum wbt,

Siapa tahu apa fungsi Peppermint Ginger Plus? Peppermint Ginger Plus diuji secara klinikal sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah seperti :

✔️ Loya
✔️ Gastrik
✔️ Mabuk Laut
✔️ Sendawa
✔️ Penghadaman

Ia adalah kombinasi 4 herba dari Barar dan Timur, dihasilkan dibawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.




Empat bahan utama dalam Peppermint Ginger Plus adalah:

1. Pudina : Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih hulu hati dan cirit birit. Selain itu, ia melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan  kemoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudinabmembantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.

2. Halia : Masyarakat Cina telah menggunakan halia lebih daripada 2 ribu tahun. Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang). Satu kajian di United Kingdom menunjukkanbahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita. Penyelidik di Switzerland mendapati halia adalah berkesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk laut. 

3. Pokok Adas (fennal) : Orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut, melegakan gejala flu. Juga membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.

4. Cekur Manis (anise) : Digunakan oleh orang-orang Mesir purna. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa, melegakan haba di musim panas dan lembap, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.

Cara Makan : 

Membantu penghadaman : 3 biji selepas makan

Mencuci usus dan perut : Larut 3 biji peppermint ginger dan 10 biji alfalfa di dalam air panas suam untuk diminum

Merawat sakit atau masalah gastrik, nausea, batuk : 3-5 biji dilarutkan dalm air panas menjadi teh herba

Kelegaan tekak, batuk, sendawa : hisap 2 biji

Retail Price : RM47.70 (90 tablets)
Member Price : 15-20% diskaun

Whatsapp me : 0199966576