Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Alhamdulillah, syukur Allah kurniakan kita semua kesihatan yang super duper baik. Bangun pagi, segar bugar bak berada di ladang teh daunnya menghijau. Sungguh fresh, kerana apa? Malam tadi sempat telan Herblax dan pagi ni ini selamat melabur semuanya. Perut kosong, kempis dan rasa ringan.

Best tak jika anda bangun pagi-pagi rasa macam tu? Orang yang membuang diwaktu pagi, harinya akan ringan tiada stress, rasa tenang sebab beban toksin dalam badan sudah dikeluarkan. Jika orang yang tidak membuang atau sukar membuang dieaktu pagi, badan mereka terasa berat, seperti ada sesuatu yang membebani fikiran dan badan. Nak tahu kenapa? Itu adalah disebabkan toksin masih berkumpul didalam badan anda.

Bagaimana nak buang toksin dalam badan? Kita perlu berikhtiar mencari solusi. Antaranya dengan mengamalkan makan Herblax. Nak tahu tak apa fungsi utama Herblax?

FUNGSI UTAMA HERBLAX SHAKLEE




✔️ Pembersihan najis yang tersekat.

✔️ Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.

✔️ Membantu masalah sembelit.

✔️ Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsung membantu masalah sembelit.

✔️ Mengempiskan perut.

✔️ ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Jika anda sering mengalami sembelit, bolehlah mencuba herblax.

Harga Non Member : RM55.65 (120 tablets)
Harga Member : 15% diskaun

Jika. Korang berminat untuk menjadi ahli, boleh hubungi wawa di 019 996 6576