Assalamualaikum wbt,

Apakah perbezaan Bcompex Shaklee?

Para saintis shaklee telah mencipta asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia dengan kadar keboleh serapan (bioavailability) yang sangat tinggi dan berkualiti. 

Bcomplex shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100 peratus biotin dan asid folik. 
"Shaklee Bcomplex will not cause rosary fungus or infected active yeast bacteria like B complex extract from beer yeast".



Fungsi Utama Bcomplex Shaklee

✔️ Menukar makanan kepada tenaga - Bantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan/kelesuan.

✔️ Melawan tekanan - Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

✔️ Membantun tumbesaran - Menggalakkkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

✔️ Rambut beruban dan gugur - membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut.

✔️ Baik untuk mata - Mengurangkan masalah keletihan mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, perkasakan memori dan daya pemerhati/fokus.

✔️ Mencegah anemia - membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi, merangsang sirkulasi darah dalam tubuh, merendahkan paras sistin untuk kesihatan kardiovaskular, merawat atau mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, muntah-muntah, mabuk darat atau laut.

✔️ Meredakn senggugut - baik untuk masalah senggugut (PMS), meredkan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman, terutama mereka yang mengambil ubat hormon dan ubat tahan sakit.

✔️ Mencegah perlcche - dikenali sebagai kerekahan mulut (mouth chilitis), qmencegah jangkitan lidah (glossitis), nafas berbau.

✔️ Detoksifikasi - Meredakan alahan.

Ini adalah antara fungsi dan manfaat utama bagi Bcomplex shaklee. Jika berminat bolehlah dapatkan dengan agen yang berdekatan dan boleh juga berurusan dengan wawa.