Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, masih diberi kesihatan yang baik dan optimum. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Kita sudah masuk ke Jumaat minggu pertama bagi bulan september, sekejap saja masa berlari tak mampu kita nak kejar.

Ya, yang mampu kita buat adalah laksanakan masa yang diberi ini dengan sebaik-baiknya. Tahukah anda kita mampu panjangkan waktu sehari-hari, hanya dengan melakukan solat diawal waktu, mengaji dan baca terjemahan sehelai sehari, insyaAllah kita akan rasa satu hari ini amat perlahan saja ia berlalu. InsyaAllah, kita mampu laksanakan pelbagai perkara dalam sehari-hari. Tak percaya? Cubalah!")

Ok, hari ni wawa nak kongsikan tips hilangkan jerawat dengan Energizing Soy Protein dan Make Up Remover Nutriwhite. Perempuan dan lelaki asia, kebanyakan mengalami masalah kulit berjerawat sejak remaja. Pemakanan dan persekitaran merupakan faktor utama mengundang kepada masalah jerawat.

Setiap hari, kita pastikan kulit wajah dicuci dengan sempurna dan baik. Namun, kenapa masih wujud jerawat dibahagian muka? Tahukah anda, ini adalah disebabkan oleh liang pori yang besar menangkap segala kotoran ke wajah dan menginap di celahan pori. Jika hanya dicuci pada luaran, dalam pori masih wujud kotoran kerana kita tidak mungkin mengorek kotoran tersebut. Betul kan? 

Untuk menghilangkan kotoran dibahagian wajah yang tidak boleh kita lihat dengan mata kasar adalah dengan Gentle Action Makeup Remover. Ia bukan hanya untuk orang yang bermakeup sahaja, kita yang tak makeup pun boleh pakai. Berfungsi membuang segala daki-daki diwajah dan berupaya mengecilkan liang pori.



Wawa suka pakai Gentle Makeup Remover ini sebab ia jadikan kulit kita licin dan lembut. 

Sental Daki Muka Dengan Make Up Remover 

Muka adalah kawasan yang tidak dilindung. Setiap hari, kulit wajah terdedah dengan pelbagai kotoran samada kita nampak atau pun tidak. .
Kotoran dari udara dan persekitaran jika dibiarkan boleh menyebabkan kulit kita tidak sihat. 

Jadi, solusi yang sesuai adalah dengan 
Make Up Remover, amat sesuai digunakan oleh setiap orang tidak kira lelaki atau perempuan. Ia mampu menanggalkan sisa-sisa kotoran dan daki yang ada di kulit wajah. Untuk pengetahuan korang, blackhead atau whitehead juga boleh hilang dengan menggunakan make up remover ini. 10 in 1 gitu! Hihi

Ini pula, testimoni Cik Imm. Beliau sangat jatuh hati dengan ESP, lihatlah perubahan yang dialami. 


Dah agak lama terputus stok ESP. Anak dah jarang2 menyusu, so mami pun liatlah  jugak nak menelan supplements hiii..
Kesannya kulit muka sangat bermasalah, dengan jerawatnya, parut2 jerawat, kulit kasar, menggelupas dan sangatlah kusam.

Kemuncaknya bila tengok gambar raya haritu, mak aihh kusamnye mukaaa(T___T).
Lepas raya terus sambar ESP dan gigih bermasker alfalfa+garlic.

Hasilnya lepas sebulan je, jerawat dah slowly berkurangan dan cepat kecut, kulit pun makin halus dan paling best dah kurang kusam. Alhamdulillah(^____^) - Cik Imm

Inilah tips hilangkan jerawat hari ni.")

1- Gunakan Gentle Action Makeup Remover
2- Amalkan minum Energizing Soy Protein Setiap hari.

InsyaAllah, jerawat korang hilang! Dan kulit wajah lebih cantik dan berseri.

Hubungi wawa teman kesihatan anda, 019 996 6576