Assalamualaikum wbt,

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog wawa pagi ni. Apa khabar kalian? Wawa doakan semoga diberi kesihatan yang optimum dan rezeki yang melimpah ruah. 

Hari ni wawa nak sharing testimoni MEALSHAKES dari customer wawa sendiri. Mimi mempunyai anak sembelit yang  teruk. Setiap kali nak poo poo,  anaknya akan menangis. Pelbagai jenis susu dah cuba, hasilnya tetap sama.

Satu hari, mimi hubungi wawa melalui facebook untuk beli Mealshakes. Alhamdulillah, selepas seminggu sembelit anaknya tiada lagi. Sehingga kini, Mimi akan pastikan bekalan Mealshakes sentiasa ada dirumahnya. Alhamdulillah, syukur dengan asbab Mealshakes sembelit anaknya pulih dengan izin Allah swt. - Mimi 




Ini pula testimoni dari customer Wawa juga iaitu Kak Imah. Dua minggu lepas beliau bertanya tentang supplemen untuk selera makan anaknya. Kata Kak Imah, salah seorang anaknya kurang selera makan. Tak nak makan dan kurang makan.

Minggu lepas wawa codkan MEALSHAKES, dan hari ni kal imah bagitau anaknya dah semakin berselera. Alhamdulillah, syukur dan gembira sangat wawa dengar. 

Tambahan pula, anak-anak kak imah sangat suka dengan Mealshakes sampaikan kena sorok..hihi.. Sudah tentu kanak-kanak suka sebab Mealshakes rasa Vanila, membangkitkan selera makan anak-anak. Baunya pun sudah memikat..")

Wawa pasti, semua ibu risau jika anak-anak kurang makan dan selera berkurang. Adakah korang alami perkara yang sama? Jom atasi dengan memberi anak-anak Mealshakes makanan tambahan harian.


For info and order,