Assalamualaikum wbt,

Bintil kolesterol, pernah tak korang dengar? Dulu, wawa tak ambil kisah sebab bila bercakap tentang kolesterol wawa beranggapan bahawa hanya wujud pada golongan tua sahaja. Rupanya wawa silap, sehinggalah wawa baca info tentang kolesterol. Ianya adalah pembunuh dalam diam.

Sebab dari kolesterol, tubuh manusia mendapat pelbagai penyakit kronik seperti jantung, stroke atau angin ahmar, darah tinggi, kencing manis dan sebagainya. Biasanya, kita dengar kolesterol ada pada orang gemuk sahaja, kini tidak lagi. Kurus bagaikan lidi juga ada kolesterol. Macam mana kita nak tahu, badan kita ada kolesterol? Salah satunya adalah melalui BINTIL KOLESTEROL.

Apa Bintil Kolesterol?


Bintil Kolesterol

Pernah tak nampak masalah biji-biji kecil dibahagian bawah mata pada kulit anda sendiri atau orang lain? Apa sebenarnya bintik / bintil yang kerapkali kelihatan di sekitar mata dan pipi ni ya? Bintik ini kita panggil bintik kolesterol dan biasanya boleh terjadi kepada sesiapa sahaja termasuklah budak-budak yang masih kecil (peringkat sekolah). Pernah jumpa kan?

Bintil kolesterol - atau xanthomas - adalah lebihan lemak yang terbina di bawah kulit. Sesiapa pun boleh mempunyai bintil-bintil kolesterol ni, tetapi mereka yang paling biasa biasanya muncul pada orang tua dan orang-orang yang mempunyai tahap kolesterol darah tinggi. Xanthomas boleh muncul di mana-mana sahaja pada badan, tetapi mereka biasanya terdapat pada siku, lutut, tangan, kaki, sendi, tendon dan punggung. Namun, biasanya kita lihat pada bahagian bawah mata di permukaan kulit kita.

TESTIMONI VIVIX
Bintil Kolesterol Hilang 2 minggu.

"Testimoni daripada Puan Suraya, selepas 2 minggu kesan bintil kolesterol semakin berkurang, itu tandanya kolesterol dalam badan kita juga semakin berkurang..") - Puan Suraya"

Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa