Assalamualaikum wbt,

Kempiskan perut dengan Herblax. Beberapa orang customer wawa bagi feedback, perut kempis selepas makan Herblax. Lega sangat katanya..")



Berapa ramai rakyat Malaysia yang memiliki perut buncit? Ada yang nak ngaku tak? hehe.. Jangan ingat badan kurus cekeding perut tak buncit, banyak sangat dah wawa jumpa. 


Kenapa Perut kita buncit? Ia adalah berpunca dari pada diri kita sendiri. Kebanyakan dari kita tidak mengamalkan pemakanan yang sihat serta kurang bersenam. Selain itu, sistem pencernaan yang tidak baik juga antara faktor perut buncit. Disebabkan lama menyimpan di dalam badan menjadikan perut kita mengumpul sisa-sisa yang tak sepatutnya disimpan.

Ini antara punca-punca perut buncit, wawa senaraikan mengikut pengalaman sendiri dan keluarga wawa. Wawa yakin, ramai perempuan dan lelaki di luar sana yang gemar melakukan dan mengamalkan seperti yang wawa senaraikan dibawah.

Punca-Punca Perut Buncit
  • Minum berselang ketika makan
  • Tidur selepas makan
  • Mandi selepas makan
  • Suka minum ais
  • Jarang membuang
  • Kurang bersenam
Tahukah anda, ada cara yang dapat membantu anda untuk mengempiskan perut. Ia tidak akan berlaku dalam masa satu hari, namun jika diamalkan setiap hari, insyaAllah masalah perut buncit dapat diatasi. Ia perlulah diambil secara konsisten dan lengkap bersama-sama vitamin untuk menguruskan badan.

Bagaimana Herb-Lax dapat membantu mengatasi masalah perut buncit?
  1. Membersihkan najis yang tersekat.
  2. Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  3. Membantu masalah sembelit.
  4. Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  5. MENGEMPISKAN PERUT.
  6. Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba. 

Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION

AFFORDABLE PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa