Assalamualaikum wbt,
Apa khabar semua? Wawa doakan kalian yang sudi singgah ke blog vitamin wawa dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, kesihatan yang baik dan dimudahkan segala urusan hari ini, Ameen.

Siapa pernah kena minyak panas? Air panas? Exzos motor? Kesan terbakar? Atau melecur pada anggota badan boleh meyebabkan kesan parut berkekalan. Jika hilang pun, mungkin mengambil masa bertahun-tahun. Apatah algi, jika kesan parut melecur tersebut di bahagian muka.

Pastinya, sedikit sebanyak mencacatkan pandangan dan menyebabkan tahap keyakinan diri menjadi rendah. Jadi, pastinya kalian mencari solusi untuk mengurangkan dan menghilangkan masalah kulit melecur dan berparut bukan?

Dengan ini, wawa berbesar hati mengesyorkan produk yang wawa amalkan iaitu VIVIX. Ia membantu membaiki dari tahap sellular untuk memperbaharui sel-sel baru supaya kesan melecur (sel-sel mati) diganti dengan sel baru. Apabila sel baru tumbuh, maka kesan melecur dan parut pastinya hilang dengan izin Allah swt.

Dibawah ini wawa sertakan testimoni dari adik Aqis, ibunya telah sapukan VIVIX dibahagian melecur sebanyak dua kali sahaj. Hasilnya, kesan melecur adik Aqis semakin hilang dan tidak kelihatan.

TESTIMONI VIVIX
Kesan lecur hilang dengan dua kali sapuan Vivix.


Jika dibiarkan, kesan parut adik Aqis pasti mengambil masa yang agak lama untuk hilang. Dengan Vivix, hanya dua kali sapuan sahaja kesannya sudah hilang.

Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa