Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Alhamdulillah, semoga semuanya sihat-sihat. Wawa amat berterima kasih kepada pengunjung blog wawa, semoga kehadiran kalian dapat menyerikan lagi blog cerita vitamin wawa. Wawa doakan kalian sentiasa dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, sihat dan dipermudahkan segala urusan.


Berbalik pada tajuk, pernah tak dengar ibu-ibu hamil suka minum soya? Jika sebelum ini, nak minum susu dan soya jauh sekali dan langsung tak suka. Namun, selepas hamil soya menjadi pilihan utama. Sanggup beli air soya berkotak-kotak semata-mata tak nak miss minumsoya setiap hari. Tahu tak kenapa?

Sebab, mereka beranggapan bahawa minum soya boleh memutihkan kulit anak. Walaupun skin color ibu tak seputih mana, namun berbeza apabila mengamalkan susu soya. Ya, betul mengikut pengalaman sahabat-sahabat wawa yang lepas dan orang-orang tua memang kulit anak menjadi putih dan cantik.

Namun, suka wawa ingatkan jika anda inginkan kulit anda cerah, putih dan kulit sihat sila amalkan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee. Berhenti minum susu soya yang biasa kerana bimbang mendatangkan kemudharatan pada kulit bayi anda nanti.

Apa yang membezakan ESP Shaklee dengan susu soya di luar sana?



Perbezaan Shaklee

Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO
Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen kami dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi

Kandungan rendah lemak bukan GMO (Genetically Modified Organism) iaitu tidak merubah kandungan genetik organismanya, dan lengkap dengan protein yang mengandungi sembilan asid amino penting ini sesuai untuk seisi keluarga. Bagi setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat.

PENGAKUAN IBU MINUM ESP 

TESTIMONI #1
"Betul wawa, kulit anak kak tie lebih cerah berbanding mak ayah dia.. hehe.. sebab time pregnant, kaktie amal minum ESP. Lepas bersalin terus tak leh telan.. hehe. -Kak Tie"

 TESTIMONI #2
"Ramai orang tegur kulit anak saya gebu dan licin. - Yagami"



 TESTIMONI #3
"Ternyata kulit anak GEBU sekali. - Sheila"



 TESTIMONI #4
"Kulit Ariesya sangat halus, mulus dan payah benar nak lekat ruam."

Ini antara testimoni ibu-ibu yang amalkan minum ESP sejak hamil lagi. Jika korang nak kulit anak cantik, gebu, mulus dan sihat amalkan minum ESP dari sekarang. Hasilnya pasti mengagumkan InsyaAllah.

Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa