Assalamualaikum wbt,


BERSIN! Semua orang pernah bersin. Ia adalah perkara biasa bagi semua orang.Betul kan? Tapi, bersin yang berpanjangan dari waktu pagi sehingga ke petang, itu bukanlah perkara biasa. Ada sesuatu yang menyebabkan seseorang individu mengalami masalah bersin yang berpanjangan.

Salah satunya adalah disebabkan oleh hidung mengalami Alahan iaitu Allergic Rhinitic. Mereka yang mengalami alahan hidung amat sensitif dengan udara yang seperti debunga, habuk, kulapuk dan juga makanan laut (udang, ketam, sotong dll). Bahan alergi ini akan menggalakkan sel darah putih merembeskan histamin ke dalam aliran darah. Ini akan menyebabkan cecair dalam darah keluar ke dalam tisu di rongga hidung dan menyebabkannya hidung tersumbat. Akhirnya, mereka akan bersin disebabkan ketidak selesaan hidung.

Tahukah anda? Bersin yang kerap boleh mengganggu konsentrasi ketika memandu. 



=====

Testimoni Alfalfa Hilangkan Bersin


Kejadian 3 hari lepas, wawa berada dirumah emak dan kakak serta abang ipar ada bersama. Dari pagi sampai ke tengah hari, dia bersin tak berhenti. Wawa nampak abang ipar kurang selesa, wawa tengok pun kesian. Selepas makan tengah hari, wawa suruh dia makan 4 biji ALFALFA dengan niat nak bantu kurangkan dia dari bersin.

ALhamdulillah, lepas makan Alfalfa dah tak dengar dia duk bersin. Rilek elok je tengok tv, kalau tak dia akan duk jauh sikit dari kiteorang sebab asyik nak bersin je. 

====

ALFALFA


Raja segala tumbuhan yang mempunyai pelbagai khasiat. Membantu melawan ALAHAN iaitu memperbaiki keadaan kulit dan HIDUNG SENSITIF, kurap, bau badan dan ulat air.
Selain itu, Alfalfa baik untuk usus dan perut dimana ia membantu memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastrik, hyperacidity, hepatitis dan sembelit.

====

Anda berminat untuk mencuba? Boleh hubungi wawa direct 019 996 6576