Gatal Tangan Tanda Dapat Duit Dan Emas

Assalamualaikum wbt,

Hari ni, dah banyak kali tapak tangan kanan wawa gatal. Gatal geli-geli macam tu. Biasanya, pasti nak dapat duit..hihi

Selalu Wawa dapat hint macam ni.. hehe

Bukan nak percaya tapi wawa bersangka baik untuk menerima berita baik dengan hati gembira.")


Kesukaan wawa adalah emas, tak tahu kenapa.. Korang suka ke suka dengan emas? Asal tengok emas, memang tak nak balik..

Untuk pengetahuan korang, wawa juga seorang Dealer Emas Gold Crest Pavillion (GCP). 


Jom layan gambar emas jongkong & pokok duit..")




Share:

2 comments:

  1. dapat tak duitnya wawa hehe , lagi satu kalau kelip mata tanda nak lihat kawan lama ye :) singgah malam ke sini

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne