Assalamualaikum wbt,

Shaklee Effect lagi..")


================

Produk Shaklee yang diambil:
1. ESP
2. B-COMPLEX
3. VITAMIN C
4. VITAMIN E,
5. GLA COMPLEX
6. ALFALFA
7. HERB-LAX

==============
Assalamualaikum
Testimon diri sendiri
[JERAWAT,RESDUNG DAN SEMBELIT]
Ramai yg tak percaya muka saya pernah dihuni jerawat kronik plus resdung
Nak juga tengok muka saya yg dulu 
adoiii..saya nk tengok pon ngeri
fobia nak buka album2 lama dalam laptop,malu dgn diri sendiri pon ada
ni le muka saya yg dl..hahahha jerawat nanah penuh muka masa zaman U dulu..dari tahun 2006 jerawat naik tak henti2. Kadang2 mcm bisul besar yang tak da mata..memang sakit di tambah gatal2 di muka dan masalah sembeli. Seminggu sekali baru nak membuang mau tak banyak toksin dalam badan! Mcm2 produk semua sy cuba tp x sesuai dan tak jalan. Dari semurah2 produk sampai ke mahal tak ada juga perubahan. Memang kecewa dan putus asa. Tengok orang lain muka kulit kemain cantik yang kita penuh jerawat besar2.
Masa nak kahwin tahun 2010 pon jerawat masih tak hilang2..tak daya dah nk buat apa..biarkan je
Kemudian lepas dapat ank sorang tahun 2011 saya start dgn breastfeeding set shaklee dmana dlm tu ada ESP,vitalea,Vitamin C,B-Complex,Ostematrix, Heb-lax dan alfalfa..konsisten makan sbb nk susukan anak tp pakej jerawat makin kecut...tekejut sangat masa tu dan memang tak sangka ada perubahan pada kulit muka saya..gatal2 pon dah kurang malah ‘membuang’ pon lancar. Najis yang busuk2 semua keluar hehehe perut pon rasa selesa..ni la puncanya,kalau sistem penghadaman tak sihat maka kesan dia naik la jerawat dan mcm2 masalah.
Lepas tu trus join shaklee n start bisnes dsamping truskan mkn brsama vitamin E dan GLA Complex..Walaupon perubahan tu Nampak agak lambat tp sy teruskan makan Shaklee dan minum air secukupnya. Now tu la muka saya sekarang..walaupon tak sepenuhnya pulih tp Alhamdulillah byk perubahan positif. Jerawat yg mcm bisul tak naik dah..parut makin pudar..cuma lubang2 akibat jerawat batu still ada tp tak la sampai tahap besar kawah!
Ni la #shakleeeffect yang dh banyak member sinar baru dalam hidup sy yg mana sebelum ni rasa sgt2 rendah diri dan kurang keyakinan dan sekarang semua perasaan negatif tu dah lenyap dari kamus hidup saya!
Jika anda alami jerawat dan resdung seperti saya..saya amat sarankan anda cuba amalkan ESP, B-COMPLEX, VITAMIN C,VITAMIN E,GLA COMPLEX dan ALFALFA, HERB-LAX dan anda juga boleh tambah VIVIX dan COLLAGEN SHAKLEE!

Kredit : Nurul Afifah Abdullah
Anda berminat untuk mencuba? Boleh hubungi kami.
For Info & Order.
Your Shaklee Independent Distributor
Nama : Wawa
Contact No : 019.996.576