Assalamualaikum sahabat,
Ibu hamil sangat2 memerlukan vitamin bagi menampung keperluan nutrisi badan ibu hamil dan juga kandungan.Tapi ramai yang kurang jelas, bahawa pengambilan supplemen bagi ibu hamil tidak perlu kerana yakin bahawa pemakan yang diambil sehari2 sudah mencukupi.
Tahu kan mommy? Amalan seperti ini bukan sahaja membahayakan diri sendiri malah untuk baby. Akhirnya boleh mengakibatkan pelbagai komplikasi seperti hb rendah, kecacatan pada bayi, bayi pramatang dan sebagainya.
Dengan vitamin shaklee, anda tidak perlu lagi risau akan risiko kekurangan zat besi, kalsium dan sebagainya.


1. Vita-Lea :  Multivitamin dengan iron formula. Demi memastikan sel mendapat semua vitamin penting dalam membentuk organ. Zat besi penting untuk pembinaan darah dan pembesaran janin. Pengambilan Vita-Lea & Multi Vitamin Shaklee secara konsisten dapat membantu si ibu menstabilkan bacaan Hb darah ibu yang hamil.
2. B-Complex : Vitamin ini penting pembinaan sel darah, saraf dan beberapa organ penting janin termasuk tengkorak kepala.
3. Vitamin C : Ia membantu membentuk kolagen dan membantu sistem antibodi
4. Ostematrix @ Kalsium : Ia penting untuk pembinaan sel darah merah serta tulang bayi.
*********************************
Mommy2, jangan risau sebab semua vitamin shaklee telah dijalankan secara klinikal. Ramai doktor yang menyarankan ibu2 untuk mengambil vitamin dari shaklee sebagai penyediaan nutrisi yang mencukupi bagi ibu2 hamil.
Kat bawah ni, saya share salah seorang pengguna vitamin shaklee dan minta pendapat doktornya tentang penggunaa vitamin mahupun supplement dari shaklee.

Jom tengok, apa kata doktor tentang vitamin yang diambil.

Haa, doktor pun sarankan untuk patients consume vitamin shaklee..Takkan anda nak menidakkan plak..

Pn wawa | 0199966576
wanrokiahwanismail@gmail.com

Thanks for reading..love