Assalamualaikum wbt,

3C SHAKLEE PELUANG PENDAPATAN TIADA HAD, KEBEBASAN WANG DAN MASA | Ramai yang tertanya-tanya, apakah yang saya dapat jika menjadi ahli shaklee dan menjalankan bisnes. Adakah sekadar keuntungan bonus tunai atau Cash Bonus semata? 

Untuk pengetahuan anda semua, pelbagai peluang dan manfaat yang boleh anda rebut selepas menjadi ahli shaklee dan memulakan bisnes shaklee bersama kami. Antaranya adalah 3 C. 

Apa itu 3C?

3 C adalah singkatan kepada Cash Bonus, Car Bonus dan Convention iaitu Percutian Percuma bersama shaklee.

Mesti ramai yang tertanya-tanya kan. Dalam bisnes shaklee, semua orang berpeluang untuk grab peluang 3C? Ya, semua orang layak untuk merebut peluang mendapat 3 C ini. Jom kita pergi dengan lebih lanjut, apa itu 3 C.

#1 - CASH BONUS
Cash bonus ada 2 jenis iaitu Bonus Bulanan dan Untung runcit. Cash Bonus ini layak oleh semua yang bergelar ahli shaklee. Jika pembelian anda melebihi syarat untuk mendapat bonus, sudah tentu anda layak. Walaupun baru mendaftar ahli hari ini.
  1. Bonus bulanan - bergantung kepada jualan dan berapa besar team anda. Lagi besar jualan anda, lagi besar bonus yang boleh dapat.
  2. Untung runcit - apabila anda jual vitamin dengan harga retail, anda akan dapat untung runcit secara terus. On the spot dapat masuk ke akaun anda.
Harga member kan 21% diskaun. Hehe (kalau nak jimat, kena la daftar member). Bagi yang tidak berminat untuk bisnes dan juga bisnes, jangan risau anda tak perlua maintain point atau belian bersyarat pun. Jika anda ingin menjana income bersama shaklee secara serius, peluang untuk anda sangat besar kerana bonus tunai shaklee boleh dicapai sehingga infiniti atau tiada had langsung.
Cash bonus dalam shaklee tiada had langsung tau. Korang boleh capai sehingga infiniti. Boleh refer gambar. Bonus untuk Key Coordinator. Woww sangat bonusnya.

Dulu mommy juga seperti kalian, seakan tak percaya bolehkah bonus sebesar ini dalam bisnes shaklee? Ya, bukti sudah ada di depan mata. Hanya perlu semangat dan komitmen sahaja untuk besarkan team dan agen-agen anda.


bisnes shaklee dropship shaklee agen shaklee diperlukan cara tambah income shaklee cara buat duit dengan shaklee cara jadi ahli shaklee shaklee bangi sahklee bandar baru bangi shaklee paka agen shaklee aktif

#2 - CAR BONUS

Car bonus hanya diberi setelah anda rank up sebagai leader. Tapi belum dapat lagi. Anda kena fight dapat 3 bulan fleet car bonus. Untuk penerangan lebih terperinci, selepas jadi ahli dan berminat aktif bisnes shaklee mommy akan terangkan dengan lebih jelas.
Car bonus pula bukan shaklee bagi kereta tau. Emm, shaklee bagi duit dan kita boleh saja nak buat apa pun. Nak beli kereta ke, nak beli rumah ke, nak simpan ke, nak bagi kat mak ayah ke. Bolehhhh sangat.

bisnes shaklee dropship shaklee agen shaklee diperlukan cara tambah income shaklee cara buat duit dengan shaklee cara jadi ahli shaklee shaklee bangi sahklee bandar baru bangi shaklee paka agen shaklee aktif

Emm, tengok gambar no 2. Car bonus bulan ini dah lebih dari gaji kerja dulu. Syok kan?

#3 - CONVENTION - LAWATAN PERCUMA KE LUAR NEGARA
Peluang Convention ini hanya layak oleh leader sahaja. Jadi, korang yang berminat nak buat bisnes shaklee kena aim betul-betul.
Lawatan percuma ni, bukan biashe-biashe tau. Shaklee sediakan untuk setiap seorang RM20,000 dan duit cash lagi. Mana tahu nak beli belah kat negara orang ke.
Oh ya, kalau korang nak tahu penginapan lawatan percuma ini shaklee sediakan di tempat orang kenamaan negara dan sultan yang menginap tau. Bukan kaleng-kaleng.
Korang tak perlu risau untuk sediakan baju sejuk ke, beg bagasi ke, mak nenek kelengkapan untuk dibawa, shaklee sediakan. Bagitau saiz dan berapa orang yang nak pergi je. Baju kecik, seluar kecik dan baju nak jalan-jalan kena laa bawak juga. Hehe
Gambar no 3 pula, mak kepada mentor mommy
Aeinna Musa
. Dapat pergi trip ke Thailand. Kata Ma Ena, tak sempat nak lapar pun. Asyik makannnn je. Kiki

bisnes shaklee dropship shaklee agen shaklee diperlukan cara tambah income shaklee cara buat duit dengan shaklee cara jadi ahli shaklee shaklee bangi sahklee bandar baru bangi shaklee paka agen shaklee aktif

Bilik pula dapat yang mewah betul. Lagi seronok dengan bisnes shaklee ni, kita boleh bawa ahli keluarga bersama. Jika kita tak dapat pergi, suami, mak ayah pun boleh pergi. Best sangat.
Best ke best, peluang yang shaklee tawarkan?
Jika korang berminat nak jana pendapatan bersama
BYG Academy - Shaklee Business
, jom mommy bantu korang dari a to z.

Whatsapp mommy 019-9966576 jika anda berminat nak join team mommy. Jom bersama kita tingkatkan kewangan demi kesejahteraan masa depan. hihi

Klik whatsapp mommy dibahagian bawah kiri pun boleh.