32 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru

Assalamualaikum wbt,

Awal tahun lalu, shaklee telah mempekenalkan satu produk skincare terbaru (Youth Skincare) yang diformulasikan dengan lebih hebat bagi menggantikan skincare sebelum ini iaitu Nutriwhite dan enfuselle. Youth skincare mengambil masa lapan tahun menjalani kajian untuk hasilkan produk yang sangat berkualiti dan menjamin hasil yang 100% menggembirakan para pengguna.

Setelah hampir empat bulan dilancarkan, shaklee telah mengadakan contest kepada semua ahli shaklee yang menggunakan Youth skincare ini untuk berkongsi testimoni dan pengalaman mereka setelah menggunakan produk Youth Skincare shaklee.

Jadi, jom kita lihat hasil mereka yang telah menggunakan Youth skincare ini. Apa jadi kat dorang ye?


TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 1
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Sebelum ni kulit muka saya berjerawat, pori2 besar & kasar. Skrg kulit muka saya semakin bersih, lembut & pori2 pun semakin kecil! Semakin yakin utk keluar rumah walau tanpa secalit make-up!- Aisyah

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 2
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
YouthTM tiada tandingan. Selepas saya menggunakan Youth, dark spot pada dahi saya yang ada sejak kecil kelihatan pudar. Hasil dari analisis kulit pula Youth telah mengembalikan kelembapan kulit saya.- Aklatifah

TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 3
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Jerawat kasar dekat pipi hilang lepas 2 bulan dengan Youth. Sentuh pipi pun dah tak geli sebab “kerak” atas kulit dah tak ada.☺️ Youth makes my skin soft and importantly,it’s works. Thanks Youth😘- Amalina
 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 4
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Sebelum ni kulit saya kusam sangat. Muka pun selalu berminyak & senang burn. Padahal, guna sunblock jugak before ni. Bila Youth launch, saya try guna. Even baru guna sebulan, ramai yang impress.- Athirah

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 5
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Selepas 7 hari guna Youth, jeragat dah pudar! Kulit pun lebih lembab, halus dan licin. Ayu dah kama nak hilangkan jeragat, akhirnya ada produk yg boleh tolong Ayu capai impian Ayu. I hate my freckles.- Ayunarni

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 6
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Dulu, saya ada mslh kulit kusam, klit berminyak & bks jerawat di muka. Stlh pakai Youth hampir 2 minggu, kulit muka saya menjadi lbh cerah! Bkas jerawat smkin pudar. Berminyak pd muka pun berkurang !- Ernyfilzah

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 7
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Saya mempunyai bintik hitam disekitar hidung yang ketara.Selepas 3 minggu penggunaan youth jelas ia makin berkurangan.Paling best kulit saya nampak tidak kusam lagi dan parut jerawat pon makin pudar.- Eydawaty

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 8
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Kulit kusam, berjeragat dan berjerawat bukan lagi masalah kepada ibu menyusu seperti saya.kini tampil lebih yakin tanpa make up dengan Youth untuk keluar rumah mahupun ke pejabat.- Farahanim

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 9
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Masalah dagu berjerawat tumbuh silih berganti yang dulunya hanya dapat diatasi dengan Vivix, kini berjaya diatasi dengan Youth. Kulit yang dulunya kering semakin lembap dan anjal. TQ Youth Effect. - Farhana

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 10
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Setelah menggunakan YOUTH selama 2 bulan, kulit saya menjadi lebih berseri dari sebelum ini. Muka nampak segar dan cerah. Pigmentasi berkurang dan pori-pori juga mengecil. Muka juga kurang berminyak. - Farina

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 11
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Dulu kulit sangat teruk. Rasa tak ada harapan nak kulit cantik. Penuh jeragat, muka sangat kusam, nampak tua dari usia dan kulit kering. Selepas guna Youth, tak sangka saya pun boleh ada kulit cantik. - Hafsah

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 12
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
I have acne breakout during pregnancy lead to bad scar. After 2 months using Youth, my scar appearance and eye bag reduce a lot, better skin complexion. I can go out without wearing heavy makeup now.- Hani

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 13
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Dulu kulit muka saya kusam, pori-pori terbuka dan ada jeragat. Selepas guna skincare Youth muka nampak fresh, jeragat makin pudar. Dan paling best muka nampak berseri. Glowing effect dari Youth.- Iija
  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 14
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Selepas menggunakan Youth, kulit saya lebih lembap dan halus. Tona kulit semakin sekata, liang pori semakin mengecil dan jeragat juga semakin pudar. Garis-garis halus atas hidung juga makin hilang. - Laila

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 15
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Pertama kali cuba cleanser, sangat teruja sebab kulit jadi bersih dan licin. Sangat berbeza dengan skincare yang sebelum ini diguna. Sangat berbaloi sebab 100% vegan yang sukar nak jumpa di pasaran. - Lieza

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 16
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Saya kena cakar secara tak sengaja, dalam masa seminggu, saya pakai Youth tanpa skip, terus nampak pudar kesan cakaran. Youth effect!- Nina 
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Before using Youth, my skin quite dry & have pigmentation but after using youth 14days my skin change to flawless and pigmentation slowly reduce. It was amazing and i like youth effects so much!- Noriah


  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 17
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Kulit kering, tona tak sekata, parut jerawat yang dalam membuatkan saya rasa tiada harapan untuk mendapat untuk kulit yang bebas cela. Namun dengan YOUTH, saya kini semakin yakin walaupun tanpa mekap. - Nur

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 18
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Dulu,kulit saya kering dan sangat kusam.Bintik bintik kecil dihidung pun menjadi masalah bagi saya.Alhamdulillah, setelah menggunakan youth.Kulit sekata dan bintik kecil dihidung hilang serta merta.- Nurul

 TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 19
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
YOUTH SKINCARE. 1st time nak guna skincare products harga ribuan ringgit.YOUTH PARTY. Hati makin kuat nak juga dapatkan.YOUTH HABIS. Kecewa.YOUTH IS MINE. HASIL yang memang berbaloi serta HIGH CLASS. - Piscesity
  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 20
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Masalah eyebag,pori,kulit muka kering membuatkan jeragat muncul di tulang pipi dan pangkal hidung. Sejak guna YOUTH mula 8 Feb, semua semakin pudar dan berkurangan .Jurugambar sendiri mengakuinya. - Riza
   TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 21
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Saya selalu rasa tidak yakin bila nak berhadapan dengan orang sebab masalah jeragat yang ada. Pelbagai cara saya cuba. Namun sejak amalkan Youth skincare, ia berjaya menambah keyakinan saya kembali.- Ruzira
   TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 22
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Disember 2017, muka saya diserang jerawat teruk terutama di bahagian dahi. Parut jerawat susah sangat nak hilang jadi hitam. Tapi lepas konsisten Youth fullset selama 2 bulan, dahi saya kembali licin.- Safiah
   TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 23
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Dulu kulit kusam berminyak,tona kulit tidak sekata,parut jerawat lama sukar hilang,now lepas gunakan Youth parut jerawat telah pudar,muka tidak lagi berminyak,tona kulit semakin cerah sekata.- Shazhani
   TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 24
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
#ShakleeEffect Kesan Youth Shaklee Sangat Wow! Saya berasa sangat happy kerana telah temui skincare yang berikan kesan WOW kepada kulit muka saya dimana sebelum ini terpaksa menggunakan krim steroid.- SHnisa

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 25
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Kesan seawal 10 hari Bekas Hitam Jerawat makin Cerah & Tona Kulit cerah sekata. Kalau sebelum ni hampir sebulan baru pudar tapi sejak konsisten berYOUTH seawal 10 hari je dah nampak kesan yang terbaik. - Sofeea

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 26
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
YOUTH mengembalikan keceriaan hidup saya, gembira tak terkata bila parut jerawat kian pudar. Bahkan, masalah kulit berminyak juga makin berkurang. Lagi BEST bila liang pori turut sama mengecil, WOW!- Suriati

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 27
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Tak percaya muka makin cerah,tona muka sekata,hilang bekas jerawat hitam yang degil kat muka setelah 25 hari guna Youth. Saya sanggup bangun tidur semula kalau lupa nak pakai Youth sebelum tidur! - Ummu Fayyad

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 28
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Kulit muka yang ada bekas jerawat kembali menipis.kulit kering menjadi lebih lembab. kulit menjadi lebih cerah dan sihat. - Wahida

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 29
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Satu lembaran baru dalam kehidupan Che Yan.#YOUTH dilancarkan "on time" muka Che Yan tengah nazak. YOUTH is hope. There is so many good and better product outhere but Che Yan choose the best #YOUTH. - Yanti

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 30
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Saya mempunyai masalah jerawat yang besar dan bernanah . Saya juga mempunyai masalah jeragat dan parut yang sangat tebal sehingga berlubang. Alhamdulillah dengan Skincare Youth masalah dapat diatasi. - Yatie

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 31
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Sebelum ni parut besar di bwh dagu adalah mustahil untuk hilang. Muka pulak sgt kisam dan sgt tak sekata. 2 bulan saja penggunaan youth dpt menghilangkan parut ketara dan warna kulit kembali sekata!- Zaidatul

  
TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 32
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Sebelum ni, kulit saya terlalu berminyak, liang pori besar, berjerawat pasir dan selalu menjadi kemerahan. Tapi setelah 3 bulan menggunakan Youth, masalah tersebut dapat diatasi , syukur Alhamdulillah. - Zarithsofia

  TESTIMONI YOUTH SKINCARE SHAKLEE 33
34 Testimoni Youth Skincare Shaklee Terbaru, Youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, Youth Skincare Shaklee : Harga dan Review Pengguna Youth Shaklee, testimoni youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee
Alhamdulilah, kesan parut pada bawah hidung dan dagu telah hilang selepas menggunakkan YOUTH Shaklee dalam masa sebulan daripada Mac 2018 hingga April 2018. - Zulaikha

Nak cuba? Boleh order dengan kak wawa ye.

Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)

BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Penawar
Pengeposan ke seluruh Malaysia  

2 comments:

farhanna jafri said...

wahhh bagusnya

nia said...

Produk yg bagus