Assalamualaikum wbt,


Perniagaan Shaklee Hanya Bermodalkan RM68.90 Sahaja.

Perniagaan shaklee adalah perniagaan yang paling mudah dan menguntungkan. Tiga langkah mudah yang perlu diterapkan dalam setiap diri shaklee independent distributor dan jika diamalkan, insyaAllah semuanya mudah dan berjalan dengan lancar.


Perniagaan yang bermodalkan SERENDAH RM79.50 (include postage), dapat memberikan anda pulangan yang lebih besar. Korang tahu tak, untung runcit produk exclusive shaklee dah dapat cover balik modal yuran pendaftaran sebagai ahli shaklee.

Sebenarnya ada dua cara untuk menjadi ahli shaklee dan jika anda berminat untuk jadikan shaklee sebagai pendapatan anda, boleh teruskan pembacaan anda.


2 Langkah Mudah Menjadi Agen Shaklee Yang Sah

1. Hanya perlu membayar YURAN KEAHLIAN sebanyak RM68.90 bersama kos penghantaran RM10.60 sahaja. Anda akan menerima set memberkit bersaiz buku comel mengandungi (Panduan Perniagaan, Panduan Produk, Kajian Keselamatan "Landmark Study", Template Harga etc)


2. Cara kedua anda perlu membeli produk shaklee bernilai RM720.80 atau bersamaan 200uv dalam satu resit. Seperti cara no satu juga, anda akan menerima et memberkit bersaiz buku comel mengandungi (Panduan Perniagaan, Panduan Produk, Kajian Keselamatan "Landmark Study", Template Harga etc).


Apa yang perlu saya buat untuk join ahli shaklee atau jadi pengedar shaklee?


Mudah sahaja, anda cuma perlu isi form di bahagian link 'BORANG DAFTAR AHLI SHAKLEE'.


Selain itu, anda akan mendapat 'CASH REBATE BERNILAI RM34'. Cash rebate ini akan dimasukkan ke akaun anda pada 15 hari bulan bulan seterusnya.

Haa, syokkan beli vitamin dapat duit pula ke akaun kita. Bukan jumlah yang kecil, tapi besar dan siapa yang nak bagi dekat kita even rm10 kan? Betul tak? Yes, exactly. Tiada orang yang boleh dan sanggup bagi duit kat kita, melainkan kita betul-betul fakir.

Kenapa nak mengharapkan orang lain, jika kita ada kudrat yang sihat Allah bagi ni. Kitalah yang kena usaha lebih sikit untuk perbaiki kehidupan kita. Betul ke betul?

Jadi, kat atas ni kak wawa dah terangkan cara macam mana LANGKAH AWAL untuk MULAKAN PERNIAGAAN SHAKLEE. Seterusnya, ayuhlah kita menjana PENDAPATAN dengan PERNIAGAAN SHAKLEE.


Faedah Yang Anda Dapat Setelah Mendaftar Ahli Di Bawah Team BYG

  1. Nikmati UNTUNG RUNCIT sehingga 33% dari setiap hasil jualan produk.
  2. Nikmati Bonus Tunai Peribadi sehingga 21% pada setiap bulan.
  3. Nikmati REWARD TAHUNAN shaklee berupa Wang & Trophy.
  4. Nikmati Bonus Tunai Kumpulan secara bulanan.
  5. Nikmati Bonus Tunai Kepimpinan secara bulanan.
  6. Nikmati Bonus Tunai Infiniti sehingga 1.5%.
  7. Nikmati Bonus Tunai Program Kereta.
  8. Nikmati Bonus Tunai sehingga 50% Matching Bonus Bulanan.
  9. Nikmati Bonus Tunai Pangkat Baru dan Efektif pada bulan berikut.
  10. Nikmati Program Percutian Antarabangsa / Umrah / Tempatan & menaiki Cruise menjelajah ke 7 buah negara bersama keluarga tercinta

Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
http://kedaivitaminpengerang.wasap.my atau http://Kakwawa.wasap.my
COD Bandar Penawar 
Pengeposan ke seluruh Malaysia