KENAPA SAYA MASIH SETIA DENGAN SHAKLEE - Part 1

Assalamualaikum wbt,


Buka botol baru. Entah yang ke berapa botol ni, Wawa lupa nak kira sejak tahun 2014 wawa setia dengan vitamin c.

Hampir 4 tahun, lama kan? Tak pernah wawa sesetia ini dengan satu-satu produk. Cuma dengan shaklee, alhamdulillah sangat-sangat puas hati.


Dari dulu yang kerap demam dan akan ambil mc atleast 3-5 hari dalam sebulan. Dan demam tu setiap bulan. Cuba uols bayangkan, seminggu mc demam dah ok, sambung pula dengan batuk. Time batuk tak dapatlah mc kan. Batuk pula jenis lama nak ok. 

Baruuuu je ok, ehh kena demam balik. Kadang terfikir, best juga cuti tak kena potong gaji. Tapiiii, itulah nampak sangat kurang sihat. Keadaan macam ni hampir setahun jugalah.

Alhamdulillah, lepas kak wawa jumpa vitamin c ni. Demam dah jaranggg sangat. Kalau kena pun, dalam 6-8 bulan sekali. Itupun ambil mc 2 hari, sebab saja nak rehat. Kalau ikutkan boleh je datang kerja.

Sekarang pun wawa masih makan vitamin c. Lama dah kan. Hihi

Jadilah pengguna setia  yang tahu kenapa kita makan sesuatu produk..")
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...