Assalamualaikum wbt,

Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.

Keistimewaan Shaklee
vivix-bottle, vivix shaklee, vivix minuman ajaib shaklee, pengedar vivix shaklee, pengedar vivix johor, vivix untuk kecantikan , vivix untuk tenaga

Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muscadine – salah satu buah-buahan semula jadi paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.



Di Shaklee, kami memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.

10320_Vivix_BM-1, vivix-bottle, vivix shaklee, vivix minuman ajaib shaklee, pengedar vivix shaklee, pengedar vivix johor, vivix untuk kecantikan , vivix untuk tenaga

Nutritional Facts
Saiz Hidangan: 1 sudu teh (5mL)
Hidangan Setiap Bekas: 30
Setiap 100 mLSetiap Hidangan
Tenaga300 Kcal15 Kcal
Karbohidrat/td>74.0 g3.7 g
Jumlah Gula2.0 g0.1 g
Protein0.7 g0.0 g
Lemak0.0 g0.0 g

Saranan penggunaan:
Goncang sebelum guna. Minum 1 sudu teh secara terus atau campurkan dengan minuman kegemaran anda. Sedap dihidangkan sejuk. Simpan dalam peti sejuk.


BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.


Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai