Assalamualaikum wbt,

#tbceritasemalam

Rahmat Allah hari ni, office blackout. So, jam 5 bos dah suruh balik. Alhamdulillah, sepanjang kerja di Pengerang ni baru hari ni kak wawa dapat balik awal.😄😄

Sepanjang otw balik tadi, kak wawa duk dengar sharing dari Master Adilah, owner blog celikvitamindotcom. Siapa yang perasan bila google tentang shaklee, blog beliaulah yang ada dipage yang pertama. Setiap kali kak wawa google tentang info shaklee, kak wawa duk berangan juga blog vitaminwawa.com sentiasa duk di page pertama carian goohlw satu hari nanti.☺️

Banyak point yang Master Adilah dan suami sharing antaranya, berimpian dan menulis impian. Beliau tulis 10 impian di facebook pada 31 Dec 2009. 10 impian itu adalah nak pergi Mekah, nak gi disneyland, nak pergi main salji dan lain2. Mereka terbaca 1 kata2, yang mengatakan "Jangan pernah buang impian anda". Jadi, dia tulis je dan percaya pasti akan tercapai 1 hari nanti.

Waktu itu, beliau tengah struggle nak hidup. Nak bayar bil, nak bagi makan kat anak2 , macam2. Macam kita laa kan, dapat gaji sebelum akhir bulan duit entah kemana. 😄Kalau ikut fikiran yang waras, mana mungkin untuk capai semua tu.

Namun, mereka tetap dengan impian itu dan bertuahnya mereka bersama shaklee. Uols nak tahu, kesemua impian mereka itu satu persatu Allah tunaikan melalui trip percutian shaklee. Siapa sangka? Impian yang dulu tak terjangkau dek akal manusia ini, Allah makbulkan. Percaya dan yakinlah dengan impian anda.

Selain itu, Master Adilah cakap dengan shaklee adalah real money. Nak dapat duit banyak, yes shaklee mampu membawa impian kewangan keluarga anda. Perjalanan untuk capai Master pada Master Adilah dan suami sangat panjang, namun berkat kesabaran dan kegigihan beliau, kini Allah telah bayar dengan sebuah KEJAYAAN bergelar MASTER COORDINATOR. Impian semua rakyat shaklee.😘

Kejayaan mereka bermula dengan berkongsi manfaat produk shaklee, bermula dengan income yang kecil dan kini sudah menjadi besar.

Anda percaya dengan impian anda? Jika ya, sambutlah tangan kalian untuk wawa bantu berjalan dan berlari menuju impian kalian.

Be part of our family #BizBYG

❤️
Kak Wawa BYG