Jerawat Susah Naik Makan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Bangun pagi senang hati bila tenung cermin, mata yang sedia layu terus segar bugar bila terpandang wajah sendiri yang manis lagi ayu. Ahh, terpuji diri sendiri pula. Bukan selalu kan, kalau kita tak puji siapa lagi. Hehe



Itulah perasaan dan gambaran yang dapat dirasai oleh setiap hati yang konsisten makan vitamin c.

Happy kan bila bangun pagi tengok wajah bebas jerawat. Alaa, tengok waktu petang pun suka kan bila jerawat kat muka dah hilang. Kan, kan? 

Tengok ni, Anis customer yang sukaaaa sangat bila jerawat dah susah nak naik. Seronok laa hai. Bila hati kita happy, kita rasa bahagia, aura positif sentiasa dekat dengan kita.

Bila semua tu bersatu, lagiii laa payah jerawat nak datang. Sebab salah satu faktor jerawat suka naik kat wajah adalah stress. Bila 1 jerawat je tumbuh kat wajah, kita dah stress. Inikan pula banyak. Ye dak?

Nak tahu info lanjut tentang vitamin c, boleh klik sini naa.😊

Info & order, 

Share:

1 comment:

  1. btol. jerawat nak naik sebulan sekali pun payah. suka vitamin c

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne