Vivix untuk Wanita Berkerjaya Super Busy

Assalamualaikum wbt,

Kita dah kurang masa untuk bercantik2 depan suami. 

Tambah-tambah kerja macam kak wawa, keluar jam 6 pagi, balik jam 7 malam. Sampai-sampai rumah sebolehnya nak semua benda terus siap.

Makan terhidang, air ready siap. Namunnnnn, hanya anganan kosong je laa. Khann?πŸ˜„

Balik rumah, siap-siap masak untuk suami. Yang ada anak, kocoh-kocoh layan anak. Mana ada masa untuk diri sendiri.

Orang kata nak mata cantik, kena potong timun tepek atas mata.

Nak cantik kulit, kena blend tomato dan tempek kat muka.

Nak lembut kulit, sapu scrub diseluruh badan.

Nak hilang letih, pergilah spa.

Arghhhh, semua nak buat untuk cantik2 tu kan. Siapa yang tak nak cantik.

Tapiiiii, masa membataskan kita.😳

.

Jangan risau, kita ada 1 produk yang dapat bantu atasi masalah puan-puan dan kakak-kakak sekalian.

Hanya 1 sudu kecil setiap hari, insyaAllah membantu anda dapat,

❤️ Mata cantik
❤️ Kulit Cantik
❤️ Kulit lembut
❤️ Hilang letih

.
Wahhhh, seronoknyaaaa. Produk apa tu?

Taraaaa😘



VIVIX minuman ajaib untuk ibu-ibu dan kakak-kakak yang Superb busy.

Nak cuba vivix ajaib? Whatsapp kak wawa, trusted agen shaklee.

πŸ“² 019-9966576
πŸ“² 019-9966576
πŸ“² 019-9966576

#vivixshaklee
#JutawanWawa
#FounderBYG
Share:

2 comments:

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne