Testimoni Cuci Anggur dengan Basic H Jadi Segar

Assalamualaikum wbt,

Perasan tak setiap kali kita beli anggur, nampak macam putih-putih dibahagian kulit anggur tu? Nampakkan? 

Kalau cuci dengan air paip biasa, kesan putih-putih di luar tetap ada kan. Macam mana nak hilangkan selaput putih tu? Ada caranya tau.

Titikkan basic h 2-3 titik dalam mangkuk besar dan rendam anggur 10 minit.


Hasil selepas dicuci dengan basic h


yang ni wawa cuci sekejap je, tak rendam sangat pun.
Share:

2 comments:

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark