Testimoni Cuci Anggur dengan Basic H Jadi Segar

Assalamualaikum wbt,

Perasan tak setiap kali kita beli anggur, nampak macam putih-putih dibahagian kulit anggur tu? Nampakkan? 

Kalau cuci dengan air paip biasa, kesan putih-putih di luar tetap ada kan. Macam mana nak hilangkan selaput putih tu? Ada caranya tau.

Titikkan basic h 2-3 titik dalam mangkuk besar dan rendam anggur 10 minit.


Hasil selepas dicuci dengan basic h


yang ni wawa cuci sekejap je, tak rendam sangat pun.
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

2 comments:

Busyra Bt Takiyudin said...

wahhh. nice sharing akak..

Siti Yang Menaip said...

a ah ade tompok2 putih tu.. apa benda sbenarnya tu ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...