Testimoni Basic H Shaklee

Assalamualaikum wbt,


Ada tak kuali kat dapur korang macam ni? Hihi

Mak mertua datang, tak tahu nak sorok kat mana.๐Ÿ˜ kak wawa lew tewww.

Serius wehh, kak wawa malu kalau mak mertua nak datang. Rasa macam nak suruh suami beli kuali baru je.

Tapiiii, mana ada suami nak layan. Kita laa kena sental sampai hilang. Jenuh nak menggonyoh orang Terengganu panggil.

.
Tiba-tiba teringat kat Basic H ni, titik 4 5 titik di belakang kuali tu. Then, biarkan dalam masa 30-60 minit. Lepas tu gosok laa perlahan-lahan. InsyaAllah, suci bersih laa kuali tu.


Tengok haaaa, comel je. Mal mertua datang pun puji je manjang.

Rajin laa menantu, bontot kuali pun bersih je.☺️

Wawa
#JutawanWawa
#FounderBYG
Share:

4 comments:

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..๐Ÿ˜Š

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne