Testimoni Basic H Shaklee

Assalamualaikum wbt,


Ada tak kuali kat dapur korang macam ni? Hihi

Mak mertua datang, tak tahu nak sorok kat mana.😝 kak wawa lew tewww.

Serius wehh, kak wawa malu kalau mak mertua nak datang. Rasa macam nak suruh suami beli kuali baru je.

Tapiiii, mana ada suami nak layan. Kita laa kena sental sampai hilang. Jenuh nak menggonyoh orang Terengganu panggil.

.
Tiba-tiba teringat kat Basic H ni, titik 4 5 titik di belakang kuali tu. Then, biarkan dalam masa 30-60 minit. Lepas tu gosok laa perlahan-lahan. InsyaAllah, suci bersih laa kuali tu.


Tengok haaaa, comel je. Mal mertua datang pun puji je manjang.

Rajin laa menantu, bontot kuali pun bersih je.☺️

Wawa
#JutawanWawa
#FounderBYG
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow bagusnyaaaaaaaaaaa

Siti Yang Menaip said...

waaah senang keje cemni. tadela kena beli kuali baru =p

Mama Lynd said...

Baguihnya. Senang keje..

sukasukitulisblog said...

wow =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...