Assalamualaikum wbt,

Lately ni kan, wawa tengok banyak iklan produk shaklee di Lazada. Ohh, sungguh tak bertanggungjawab depa-depa ni. Selain harga yang dijual tak masuk akal, ia juga telah merosakkan credibiliti syarikat. 

Shaklee telah melaraskan sistem dimana, setiap pembelian boleh dibuat melalui agen-agen yang sah seluruh Malaysia atau melalui laman web rasmi shaklee2u.com.my atau boleh walk in ke mana-mana branch yang berdekatan.

Surat pekeliling yang dikeluarkan syarikat shaklee. Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku kerosakan keatas produk, tiada guarantee jika produk telah expired, pecah dan sebagainya.


Betul, belian di atas talian online seperti Lazada anda berisiko mendapat barangan yang kurang berkualiti seperti tamat tempoh, tidak mendapat consultation dari agen-agen bertauliah dan anda mungkin tidak tahu vitamin apa yang sebenarnya patut anda consume mengikut masalah yang dihadapi.

Wawa nasihatkan kepada semua, jadilah pengguna yang bijak. Usah melihat harga yang rendah, tetapi service selepas pembelian dan consultation sepanjang anda consume tidak dipantau.

Jika anda berminat untuk dapatkan vitamin shaklee, wawa merupakan salah seorang agen yang sah. InsyaAllah, trusted seller. :)


019-996 6576
Wawa