Masker Time with ESP Shaklee

Assalamualaikum & selamat petang uols,




Lepas balik kerja tadi jam 6, wawa ingat nak rilek2. Sebab kat ofis tadi, bukan main kepala tingtong. 

Balik rumah, masuk bilik nak baring. Ehh, segar bugar pulak mata haa.

Terus wawa teringat esp, bancuh laa 1/2 sudu plastik ni dengan air masak. Kacau2, terus tepek muka. Dah lama benar tak buat masker ni.

Masker wawa homemade je, simple & mudah. Syarat pakai masker esp ni, uols tak boleh bercakap, senyum & gelak.

Sebab nanti tak tegang laa kulit uols tu. Hehe

Pssttt, percubaan teknik photoshoot #flatlay 😄😄

Belajar bukan main, takkan tak apply kan. Walaupun hasilnya kurang berapa, its ok. Juat try.

Betul ke betul?

Maaf ler, kak wawa dah sapu habis kat muka baru teringat nak ambil gambar. 😋

#JutawanWawa
#FounderBYG
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...