Masker Time with ESP Shaklee

Assalamualaikum & selamat petang uols,




Lepas balik kerja tadi jam 6, wawa ingat nak rilek2. Sebab kat ofis tadi, bukan main kepala tingtong. 

Balik rumah, masuk bilik nak baring. Ehh, segar bugar pulak mata haa.

Terus wawa teringat esp, bancuh laa 1/2 sudu plastik ni dengan air masak. Kacau2, terus tepek muka. Dah lama benar tak buat masker ni.

Masker wawa homemade je, simple & mudah. Syarat pakai masker esp ni, uols tak boleh bercakap, senyum & gelak.

Sebab nanti tak tegang laa kulit uols tu. Hehe

Pssttt, percubaan teknik photoshoot #flatlay 😄😄

Belajar bukan main, takkan tak apply kan. Walaupun hasilnya kurang berapa, its ok. Juat try.

Betul ke betul?

Maaf ler, kak wawa dah sapu habis kat muka baru teringat nak ambil gambar. 😋

#JutawanWawa
#FounderBYG
Share:

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne