Resepi Nasi Goreng Mudah

Assalamualaikum wbt,

Petang tadi wawa duk scroll je fesbuk, nampak laa nasi goreng cun melecun, sedap menggoda ni. Kredit kak sha, petang-petang makan nasi goreng sedap juga kan. 

Terus wawa minta resepi. Haa, mudah sangat boleh bawak bekal gi ofis ni. Hihi

Wawa parking sini, senang nak refer balik nanti. Almaklong lah, wawa kurang pandai memasak. 😋

Resepi dan cara membuat nasi goreng mudah, Nasi Goreng Ikan Bilis Yang Sedap, Inilah Cara Paling Senang Untuk Masak Nasi Goreng Kampung , 5 Resepi Nasi Goreng Sedap dan Pantas, resepi nasi goreng simple dan cepat resepi nasi goreng kampung special nasi goreng biasa kicap resepi nasi goreng telur resepi nasi goreng kicap resepi nasi goreng cili padi resepi nasi goreng ikan bilis resepi nasi goreng belacan


Cara-Cara Masak Nasi Goreng

Hehe...kak sha grg nasik
simple ja dik wawa...

Dik wawa tumbuk 
Bwg putih 5 ulas
Bwg merah 4 ulas
Cabai melaka dlm 10 biji
Tumis semua bahan
Kalau nk sedap lagi letak butter sikit masa kita nk tumis...
Masukkan sos tiram 
Masukkan sos cili
Pas tu dik wawa boh sosej yg
dah potong boh telor aym 3 biji
kacau2 bagi semua bahan mesra baru boh nasik... kacau nasik bagi
betul2 sekata... klau nk sedap lagi
goreng nasik bagi lama sikit.. 😁

Tq kak sha cantik!❤️

Selamat mencuba. 

SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

1 comments:

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaa! Nak buat pun simple aje ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...