Testimoni Bebas Sembelit Dengan Herblax Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Sembelit, siapa yang pernah alami sahaja tahu betapa siksanya. Perasaan bercampur baur, nak menangis sebab tak dapat nak membuang, dalam masa yang sama sakit rasa nak membuang tapi tak keluar. 

Cuba bayangkan, macam mana keadaan anda waktu itu. Tak sanggup kan?Siapa yang sanggup hadapi sembelit? Sebolehnya kita nak bersih segala benda dalam usus kita dengan senang hati. Betul ke betul? 

Apa itu Sembelit?

Sembelit adalah adalah kondisi di mana seseorang buang air besar kurang dari tiga kali seminggu. Setiap orang memiliki kebiasaan buang air besar yang berbeza. Ada orang yang buang air besar setiap hari, namun ada juga yang setiap dua hari. Namun jika sulit atau jarang buang air besar, bererti anda mengalami sembelit.

2 keadaan usus normal dan sembelit

Jom kita baca kisah Atul bersama herblax kesayangannya. hihi
Dulu, Atul jenis susah nak membuang. Sedih sangat tau


Kiranya dalam seminggu tu sekali ja.. kadang-kadang 2 minggu baru membuang..



Sembelit jangan cakap la..



Tapi nasib baik tak sampai buasir lagi...



Jadi tak hairan la kenapa badan cepat letih, jerawat banyak..



Pastu, bila dah tau herblax ni boleh atasi masalah sembelit



Atul try



Masa mula2 consume mmg sakit contractionnya



Macam kak bizu kata, macam nak bersalin, tapi serius, xsenang duduk



Tapi lepas je dia buang tu. Memang puas.



Bila amik 4biji sebelum tidur, esok kena standby tak boleh pergi mana-mana.



Kalau tak jenuh nak pergi tandas.



Kesannya Atul akan pergi tandas sampai 3,4 kali sehari.

Tapi walau pun macam tu, memang puas..

Kiranya memang Atul bergantung dengan herblax ni.

Bila dah join Shaklee macam-macam dapat info,

Baru dapat kesedaran..

Rasa takut sebab lama tak membuang...

Baru tau kalau tak membuang, boleh menyebabkan kanser usus

Boleh bawak maut..

menakutkan,bukan?

- Puan Atul


Fungsi Herblax



Bagaimana Herblax membantu mengatasi masalah sembelit?

Herblax berperanan mengaktifkan usus supaya proses pelawasan dan pembuangan najis besar dapat berlaku dengan mudah.

Herblax berfungsi :

  1. Bersihkan najis yang tersekat
  2. Merangsang pengecutan otot usus
  3. Mengempiskan perut
  4. Meningkatkan pengaliran darah
  5. Mengurangkan bau badan/ jerawat
  6. Memberi kepejalan pada perut
Adakah anda mengalami masalah sembelit? Jika ya, atasi segera sebelum terlambat.

Wawa Cantik😄
Teman Sihat Anda
019-996 6576
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...