Kilat Tayar Dengan Basic H Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Terkejut tengok rim kereta sendiri, hitam lusuh hilang kilat.
Tak tau nak sental dengan apa, buat dengan sabun pun tak kilat.


Tetiba teringat dengan Basic H, pencuci serbaguna shaklee yang tak de bahan kimia.
Laju2, campur dengan air dan gosok2 kat rim kereta kesayangan.


Taraaa, berkilat dik non! Nak bawak round kampung pun senang hati.

Tak yah risau dik non, Basic H ni dibuat dari ekstrak jagung. Tak de tajam macam clorok, bau dia natural je. Nak basuh lantai rumah lagi laa boleh.

Anak2 kecil nak main pun tak bahaya. Itu yang pentingkan, bahan semulajadi untuk seisi rumah.

Healthy family is happy family. Am i right?

Share:

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne