Wednesday, 21 December 2016

Testimoni Kurang Merokok Selepas Minum Vivix

Assalamualaikum wbt,

Part isteri paling suka bila suami bagitahu, 

Sayang, abang dah makin kurang merokok. 1 kotak lambar benau nak habis.😃

Si isteri dengan senyum simpul jawab, alhamdulillah abang. haha

Tapi betul lah, isteri mana yang tak suka bila suami makin kurang merokok. Paling dan terlebih suka, bila suami buang terus rokok. Betul ke betul?

Sememangnya bukan mudah untuk seorang lelaki meninggalkan habit yang sudah sebati dengan diri mereka. Orang kata macam dah jadi darah daging, sebab terlampau lama sangat dan tak boleh berpisah. Kan?


Wahai isteri, jangan bimbang, jangan gusar. Wawa nak share testimoni yang berkesan boleh kurangkan dan pahitkan rasa rokok suami anda. Selepas minum Vivix 8 hari, nak hisap rokok pun dah tak lalu. Alhamdulillah, selepas hampir sebulan, rokok dah tak penting sangat dah.


Syukur pada Allah swt, bila ada solusi macam ni untuk bantu suami-suami diluar sana yang ingin bebas dari cengkaman nakotin bahaya. Hiduplah lebih sihat tanpa merokok. 

Wahai isteri-isteri, hadiahkanlah pada suami kalian sebotol vivix sebagai tanda kasih dan sayang kita pada suami.

Nak order dengan wawa pun boleh, whatsapp je no ni haa.
019-9966576

Share:

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. moga nanti akan terus berhenti..

    ReplyDelete
  2. SAMBIL JIMAT KOS HIDUP DGN XMEROKOK BOLEH JAGA KESIHATAN PENYAKIT XUSAH DICARI.

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊