Assalamualaikum wbt,

Komplikasi biasa yang kita dengar pada orang yang ada diabetes atau kencing manis adalah luka lambat sembuh, kaki jadi buruk, luka merebak, sel mati dan boleh menyebabkan kaki terpaksa dipotong.

Allahu, sebab itu bila wawa dengar orang itu ada kencing manis, orang ini ada kencing manis kak wawa yang terlebih risau. Sebab apa? Kerana jika tidak dijaga dan dikawal boleh mengundang derita sampai hujung nyawa. Kaki terpaksa dipotong bagi mengelakkan sel-sel mati merebak ke tempat lain. 

Jika sebelum ini berkaki 2, kini tinggal 1 dan ada juga terpaksa dipotong dua-dua kaki. Allahuakbar, nauzubillahiminzalik.

Bagi yang sedar kemudaratan ini, mereka  laju berikhtiar untuk mengekang dari terus menghantui diri sendiri dengan mengambil langkah bijak iaitu mengamalkan minum VIVIX shaklee.

Testimoni anak yang menghadiahkan ibunya sebotol vivix dan asbab vivix ini telah membantu ibunya tidak dicucuk insulin.


Selepas itu, ibunya gembira terus beli lagi 2 dan register member secara percuma. Kini, alhamdulillah bacaan diabetes menjadi normal. 

Dulu terpaksa berpantang nasi, kini dah boleh makan nasi malam-malam. Namun begitu, kita perlu juga berwaspada dan menjaga pemakanan kita. 

Supplemen hanyalah asbab dalam membantu memulihkan masalah diabetes, yang Maha Menyembuhkan adalah Allah swt.

Jom bantu ibu anda yang alami masalah diabetes atau kencing manis dengan Vivix shaklee.

Your Trusted SID