Author

Breaking

Thursday, 24 November 2016

The Beauty of vivix

Assalamualaikum wbt,

Setiap kali tengok botol vivix, wawa pasti jatuh cinta. Warnanya yang menarik, buat kita rasa tak nak miss minum. Tambahan pula, vivix memberi kesan muda 25 tahun dari usia dan panjang usia. Best kan.

Jom lihat gambar cantik di bawah ni..☺


warna yang pekat dan mengghairahkan.=p

vivix and muscadine grape

vivix tidak beku walaupun diletak dalam freezer

vivix perlahankan proses penuaan sel


4 comments:

  1. Wowww kalau umur 25 thn skrg...selepas minum ni usia akan nampak mcm bayi ke 😂

    ReplyDelete
  2. PATUT CUBA JM MESTI NANTI TERSENYUM COMEL

    ReplyDelete
  3. Makin muda la saya camnie.. ehehe

    ReplyDelete
  4. Saya bagi mak saya amalkan vivix. Memang cargas bertenaga, x perasan pun dah berusia :p

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊