The Beauty of vivix

Assalamualaikum wbt,

Setiap kali tengok botol vivix, wawa pasti jatuh cinta. Warnanya yang menarik, buat kita rasa tak nak miss minum. Tambahan pula, vivix memberi kesan muda 25 tahun dari usia dan panjang usia. Best kan.

Jom lihat gambar cantik di bawah ni..☺


warna yang pekat dan mengghairahkan.=p

vivix and muscadine grape

vivix tidak beku walaupun diletak dalam freezer

vivix perlahankan proses penuaan sel


SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

4 comments:

Jari Manis said...

Wowww kalau umur 25 thn skrg...selepas minum ni usia akan nampak mcm bayi ke 😂

paridah said...

PATUT CUBA JM MESTI NANTI TERSENYUM COMEL

Amin Hakim said...

Makin muda la saya camnie.. ehehe

Fatin said...

Saya bagi mak saya amalkan vivix. Memang cargas bertenaga, x perasan pun dah berusia :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...