Thursday, 28 July 2016

Info Kesihatan : Tips Kempiskan Perut

Assalamualaikum wbt,

Wanita dan perut buncit umpama musuh dalam selimut, tahu perut makin ke depan tapi tiada tindakan untuk menjauhkan. Amboihh wawa, bukan main noh berperibahasa. hehe

Betul la kan? Mana ada wanita yang sukakan perut buncit, macam wawa bila tengok perut macam timbul sikit, cepat-cepat buat push up. haha. Orang kurus pun risau juga perut buncit, bila tak di jaga. Minum air bersilang dengan suap nasi, mandi terus lepas makan, tidur lepas makan. Ini antara habit yang boleh menyebabkan perut buncit.

Tapi, jangan risau. Wawa ada cara nak kongsikan bagaimana nak kempis perut dengan mudah. 


Ikut je apa yang di cadangkan dalam gambar atas ni, insyaAllah berjaya. Secara personal wawa, sebelum tidur wawa akan buat push up paling kurang 30 kali setiap malam. 

Selamat mencuba!")

1 comment:

Malinda said...

singgah pagi...nampak je tajuk kempis kan perut laju2 akak terjah...hahaha :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...