Assalamualaikum wbt,

Perasan tak, bila doktor cakap kamu kena makan ubat ni untuk baik demam. Kamu kena makan ubat ni untuk baik jantung. kamu kena buat macam ni untuk elak kena sembelit. Dan macam-macam lagi yang doktor suruh, pasti ramai yang mengikut. Betul kan? 

Tak kata kat anda pun, ayah wawa pun macam tu juga. Mak dan anak-anak berbuih juga mulut suruh makan itu ini, jangan makan itu ini nanti darah naik, nanti kena darah tinggi. Tak layan pun, rapi bila doktor yang nasihatkan boleh pula mengikutnya. ^_^


Tengok gambar ini, Dr Forest Shaklee merupakan doktor termuda yang menaikkan fenomena nutrisi kepada badan manusia. Bukan hanya seorang doktor, malah mempunyai pusat rawatan sendiri dimana mengetengahkan pembaikan sel melalui nutrisi.

Dr Forest Shaklee telah membuat kajian tentang nutrisi, beliau juga banyak memberikan syarahan umum dan memdapat dua ijazah kehormat; Profesor of Chiropractic dan Doktor of Naturopathy. Pada tahun 1935, beliau mula mengajar biochemistry di California Chiropractic College.

Jadi, kenapa ada yang masih ragu-ragu untuk mencuba produk kesihatan shaklee? beliau bukan hanya orang biasa, malah seorang doktor yang membantu dari segi pembaikan sel tubuh manusia tanpa menggunakan ubat-ubatan sintetik.

Bertambah dengan keyakinan produk shaklee yang lebih 100 tahun di dunia iaitu Multivitamin pertama shaklee yang kini dikenali sebagai Vitalea. Jom kenali tentang shaklee..")