Assalamualaikum wbt,

Ramai ibu-ibu mencari makanan tambahan yang terbaik untuk anak-anak. Wawa share kat sini khasiat dan kebaikan Mealshakes untuk anak-anak.




7 kebaikan Meal Shakes
➖➖➖➖➖➖➖➖➖

1. Meal Shakes menyediakan nutrien yang lengkap
Memberi 24 jenis vitamin penting dari vitamin A ke Z mineral dan mineral surih. Kekurangan mineral akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin yang menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.


2. Meal Shakes menyediakan bekalan nutrien utama untuk sel
Kaya dengan protein dan tidak mengandungi laktosa yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut, organ dan darah.  Ia turut meningkatkan imun kanak-kanak.


3. Meal Shakes untuk fungsi tumbesaran
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar kanak-kanak.


4. Meal Shakes untuk antioksidan
Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan komponen antioksida untuk melawas penuaan. Kanak-kanak juga terdedah kepada radikal bebas yang boleh melemahkan sel badan.


5. Meal Shakes dapat mencantikkan kulit
Mengandungi vitamin B-Complex, zat besi dan copper untuk membentuk sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus meningkatkan warna kulit muka dan mencantikkan kulit anak anda.


6. Meal Shakes agen detoksifikasi
Kaya dengan serat larut yang membantu (peristalsis kolon dan perut atau pergerakan usus) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. Meal Shakes dapat atasi masalah sembelit yang sering berlaku kepada kanak-kanak.


7. Rasa yang enak untuk semua golongan
Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi, penambahan nutien yang perlu untuk badan, tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.
.

Sebarang pertanyaan mengenai Shaklee, anda boleh message kami ye.

019-9966576 (Mommy Wawa) 
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bayu Damai & Ketengah Jaya