Assalamualaikum wbt,

{ A Better Tomorrow }



Ramai yang tidak tahu Shaklee adalah salah satu syarikat jualan langsung yang membuka peluang untuk menjana pendapatan lumayan. Dengan menggunakan shaklee sebagai supplement harian anda..anda juga layak untuk menikmati faedah2 yang disediakan dengan memenuhi syarat yang ditetapkan.

Jika anda seorang pengguna yang bijak.sudah pasti anda akan terus mendaftar sebagai ahli untuk menikmati harga ahli seumur hidup dan seterusnya menikmati faedah2 yang lain.

Faedah yang disediakan kepada pengedar-pengedarnya adalah CASH, CAR BONUS, CONVENTION.. Saya sendiri sudah merasakan faedah2 yang disediakan hanya dengan berkongsi kebaikan produk. 

3C in Shaklee..

 C 1...CASH..sudah 15bulan merasa and enjoy the cash. Sape nak bagi kat suri rumah sehingga 4 5 angka ye.

 C 2...CAR BONUS. Alhamdulillah hampir 9bulan sudah menikmati extra bonus yang diberi nama 'car bonus'..shaklee bagi dalam bentuk cash..so boleh simpan atau beli kereta..saya pilih simpan dulu...hehe

 C 3..CONFERENCE...Kena kumpul dalam bentuk point..In Shaa Allah target untuk ke Italy 5 stars International Trip
Best kan..sape xnak rugi sgt..sy buat smbil2 jaga anak dirumah je..dapat lebih dari kerja makan gaji dulu..Alhamdulillah atas peluang ini..anak2 membesar depan mata..sambil dapat tolg suami tampung perbelanjaan isi rumah.. Kalau nak buat side income lagi la di alu2kan..mula2 side income dulu..lama2 boleh la decide nak buat fulltime atau part time. You Decide!! Apa yang penting...Hati kena Kental...tak kental suruh la buat apa pun..banyak je alasan. 

Shaklee Independent Distributor 
pm, sms or whatsapp : 019-9966576
Cod area : Paka, Ketengah Jaya, Dungun

Kredit : Ajuya