KAWAN PUJI KULIT LEMBUT MACAM BABY

Assalamualaikum wbt,


Saya suka dukung baby
suka sangat tak taw kenapa

mungkin sebab bau baby tu
bau suci orang kata
bau yg takkan dapat dekat mana mana perfume.

bukan nak cerita bab bau sebenarnya
ni nak cerita sebab sssuukaa sangat
sentuh kulit baby 

bila belai kulit baby tu
kita yang suka sangat eeeyy geram betul
mesti ramai lagi kan yang suka belai kulit bayi ..

tapi ....
ramai yg jeles tgok saya taw
kawan kawan bila bersalam dengan saya
mesti diorang puji

eeeyyy lembutnya kulit awak ni
awak pakai ape ye? heee tak rajin buat kerja rumah yee hehe

itu gurauan yang dah biasa dengar
tapi rahsia sebenar saya ialah

SkinLikeBaby, minum Collagen powder jee
dah lah ni rahsia taw 

taknak cerita lagi
nanti dah hilang lah rahsia tu

hihiii...

Hantar je la wassap ke no ni 019 996 6576 Nanti kita kasi tau.
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow

paridah said...

KULIT BABY LEMBUT N AROMA TUBUHNYA AMAT HARUM...DPT KULIT SELEMBUT BABY WOI BESTNYA...

Diana Rashid said...

wow..memang ketara perubahan kulit dia..

adk dayah said...

nak kulit lembut juga..huhu

Husna Rahman said...

wow...baby skin!!
tp mmg xnafi la #scp ni best sgt..5 star cenggini aih!!

Afif Rayyan said...

Bau baby kn bau syurga..

Kakzakie Purvit said...

Ini kalau anak kakak tahu mahu dia whatsapp Wawa
Rahsia... tak mahu bagi tahu dia:)

Tunggu mama dia cuba dulu hihi...

Puan Wawa said...

Kak anum, meh cuba.haha

Puan Wawa said...

Kan kak.")

Puan Wawa said...

Alhamdulillah diana.")

Puan Wawa said...

Jom minum SCP #SkinLikeBaby

Puan Wawa said...

Alhamdulillah, #scp the best ever.")

Puan Wawa said...

Sebab tu harum kan.

Puan Wawa said...

Haha. Kak boleh beli untuk anak sekali ni.

Tambah2 collagen ada promosi bulan ni.")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...