Sunday, 15 May 2016

Jelajah Kuala Terengganu Malam Hari

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, selamat malam dan selamat beristirehat. Malam minggu ni, wawa ajak suami jalan-jalan ke bandar KT. Dah lama tak berjalan malam. Hihi

Dengan perut belum berisi nasi lagi, kita pi ronda-ronda kedai Muaz, ramai kawan wawa cakap murah. 





Harga memang murah betul, kalau setakat nak pakai pergi kerja tu boleh sangat. Shawls rm8.80 , rm4, rm3, jubah rm29, rm39 semua ni tak termasuk gst lagi.

Lepas boring jenguk Muaz, kita pergi Jakel plak. Boleh tahan juga harga, nak buat raya sedondon boleh mai pilih. Wawa sempat rembat jubah dengan baju melayu suami. Beli untuk raya terus, tak yah pening cari time dekat nak raya nanti.

Lepas tu, apa lagi? Kita datang lepak kat Taman Shah Bandar dulu. Lihat gambar-gambar wawa yang comel ni. Hehe



Dengan suami kesayangan.")


3 comments:

paridah said...

ELOKLA SHOPPING RAYA LBH AWAL WAWA BNYK PILIHANNYA.

Scdha Sein (SS) said...

Kecik je wawa ni... Hi hi hi

Malinda said...

akak pon suka shopping awal dik...tapi banyak la jugak yg masih tak terbeli ni...memang memurah kalau saiz badan yg kocik2 cam wawa mesti banyak pilihan kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...