Pengalaman Ayuney Borong 6 Tong ESP Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Kak Wawa suka benar nak sharing pengalaman pengguna ESP shaklee ni sebab Energizing Soy Protein ini adalah favourite Kak Wawa dari dulu sampai lani.

Ini pengalaman Ayuney Ahmad dengan ESP shaklee.

Assalamualaikum..
Macam mana nak mula ye kecintaan saya kpd ESP..Sebab banyak sangat!

Saya bermula ketika berpantang anak kedua. 
Pantang anak pertama..saya jadikan Horlicks sbagai milkboost..tapi ..dalam masa yang sama..saiz badan pun boost up gak.

Maka..time anak k2 lahir..tak berani minum horlicks dh..heheh...
Tapi..dalam masa yang sama..sangat2 perlukan 'sesuatu' untuk jadikan badan lebih bertenaga. 

Maka..bermula lah episod ber'ESP' & ALFALFA.

Sehinggalah berani memborong 6 tin ESP promo time oktober 2012 tu& terus dftr keahlian..walaupun memang takde niat nak menjual..hehe..6 tin tu konon2 nk bolot sorang2..

♡Badan jadi lebih bertenaga
♡ Tak tidur siang pun takpe..memang rasa bertenaga.
♡malam kena bangun sejam sekali pun alhamdulillah ok sgt2..lebih pandai kawal emosi.
♡anak lelaki yang ni lebih kuat badannya..ototnya..mula meniti berjalan masa umur 8 bulan! 
♡sekarang..masih continue dgn ESP. Sebab:

》 alas perut elak gastrik...kadang2 xsempat sarapan awal2 pagi..berkejar nak ke sekolah..lepastu kelas smpi pukul 10..hehe..kalau xde ESP, mmg sakit perut!
》 untuk kawal pengeluaran minyak kat muka...yang ni memang membantu!
》 bantu pudarkan parut muka!lagi2 kalau berjerawat.


Minumlah ESP plain..suam2...dlm keadaan perut kosong..lebih cepat serapan & hasilnya!

#espBest
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

1 comments:

Nooriah Abdullah said...

banyak kebaikan ya Esp plain ni Wawa mcm nk cari jugak kt stokis disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...