Testimoni Cengkam Kuku Hilang Dengan Zinc Complex

Assalamualaikum wbt,

Wawa kongsikan pengalaman sideline yang menderita kerana cengkam kuku kaki. Mengikut kata Syida, kena cengkam kuku ni sakit sangat. Tak boleh nak cerita macam mana sakit. Selepas amalkan zinc complex shaklee, alhamdulillah hilang.


Pengalaman syida,

CENGKAM KUKU DAN ZINC COMPLEX

Allah...rasa macam bersalah pulak kalau tak share apa yang syida rasa..:):) ni pengalaman diri syida sendiri tau...:)

Syida kena cengkam kaki atau orang panggil cagu mase dalam pantang hari tu..maksudnya sehingga hari ini dah nak masuk 5bulan dah kena 
cengkam kaki ni..lama kan?? 😊

Hanya orang yang pernah alami je tahu macam mana sakitnya cengkam kaki ni...tak tipu langsung yang syida pernah nangis sebab sakit yang amat sangat. Allah...masa tu pikir mungkin Allah nak hapuskan dosa kecil syida kot..☺

2 minggu lepas syida nak ikhtiar untuk keguguran rambut yang sangat dahsyat sebab anak syida sekarang duk sembur2 air liur..orang tua2 kata la kan kalau anak sembur air liur maknya gugur rambut...memang betul la rambut tu gugur banyak tapi tak tahu la apa kaitannya dengan sembur air liur..hehe..

Syida start konsisten makan  #ZincComplex  2 minggu lepas ikhtiar syida untuk rambut gugur..tiap2 kali sebelum tidur syida mesti makan zink ni..

Suprisenya kaki yang cengkam turut menampakkan dia semakin sembuh..Allah...syukur sangat2..Sebenarnya syida dah sampai fed up nak letak ubat kat kaki sebab tak baik2 selama 5 bulan ni.. (5 bulan jangka masa yang lama kot)..

Alhamdulillah  #ShakleeEffect 

Anda alami masalah ini? Jom ikhtiar dengan vitamin semulajadi. Whatsapp wawa ye 019 996 6576

SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

4 comments:

Mohd Noor Shawal said...

singgah sini.. :)

jemput join GA Shawal.. ^^

http://akubukaninnocent.blogspot.com/2016/02/daebakfebruary.html

Orange Juice said...

salam kenal..singgah sini and follow u #304

http://byshaz.blogspot.my/2016/02/7-cara-penggunaan-bean-bags-kanak-kanak.html

Norhayati Mohd Isa said...

Salam singgah wawa..

Syahidah Fadilah said...

singgah sini kak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...