Saturday, 9 January 2016

Tips Kecantikan : Kepentingan Menjaga Kulit Wajah

Assalamualaikum wbt,


Kenapa penting menjaga kulit wajah? Ada tak antara pembaca blog wawa ni, tak suka jaga kulit wajah? Tak pernah cuci pun muka, tak pernah pakai bedak pun kat muka. Ada tak?

Mungkin ada, tapi tak ramai. Semalam wawa join kelas online anjuran upline wawa bersama Sarah Nutritionist shaklee tempatnya di telegram.. ")

Wawa yakin ramai dan kebanyakkan orang suka menjaga kecantikan wajah atau menjaga kulit wajah. Betul ke betul? 

Kepentingan menjaga kulit wajah adalah KEYAKINAN DIRI.

Maksudnya disini, kita bukan hanya tampil cantik diluar sahaja malah kita nak cantik di rumah juga. Cantik bukan dengan make up tetapi cantik yang sebenar adalah ketika wajah kita tanpa makeup. 

Kecantikan asli adalah ketika wajah anda tidak di calit dengan sebarang makeup.


Cuba korang tanya kawan-kawan, kenapa pakai makeup? Jawapn yang biasa wawa dengar adalah untuk tingkatkan keyakinan diri.

Opsss, baiklah. Wawa pergi kerja pakai lotion je kat muka sebab tak nak bagi kering bila duduk dalam aircond lama. Bedak pun tak pakai..")

Wawa yakin je.. Hehe

1 comment:

Akim said...

Teringat iklan dnars bila baca entri nie.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...