Assalamualaikum wbt,

Hai semua, biasanya jerawat tumbuh adalah disebabkan oleh hormon, masalah resdung, kulit kering, kulit berminyak dan sebagainya. Korang tahu tak, silap pakai produk juga boleh mengakibatkan jerawat tumbuh bagaikan bertih jagung.. Hehe

Namun, bagaimana cara untuk kita atasi masalah jerawat ini? Ada, dengan amalkan vitamin-vitamin kecantikan shaklee. Lihat testimoni dibawah ini.

Testimoni Kulit Licin Dengan GLA & VITA C 


Adik ni alami masalah jerawat yang teruk, akibat tersalah guna produk. Kulit adik ni sensitif macam wawa, tak boleh guna sembarangan produk. 

Jerawat tumbuh bagaikan cendawan, di sekitar pipi, dahi dan dagu. Selepas 1 bulan mengamalkan Vitamin shaklee iaitu GLA Complex dan Sustained Release Vita C Plus, alhamdulillah sudah nampak perubahan pada kulitnya. Jerawat semakin berkurang dan parut juga beransur hilang. 

Selepas 6 bulan, lihatlah hasilnya. Umpama kulit yang tiada masalah sebelum ini. Lebih putih, cerah, licin dan mulus serta gebu.. 

Alhamdulillah, lagi satu testimoni berjaya setelah menggunakan GLA Complex dan VITA C. VITA C adalah feveret vitamin adik ini. 

Uolls, hari ni PROMOSI VITA C tau. Bulan lepas GLA Complex. Untung sangat siapa yang dah grab GLA buat stok bulan lepas..Bulan ni boleh restok VITA C untuk makan sendiri plak.

Adik2, kakak2 mahupun abang2 yang punyai masalah jerawat yang teruk. Mai pakat2 rawat dari dalam. InsyaAllah, bila dalaman OK, luaran bertambah-tambah OK. 

Your Trusted Healthcare Partner.
📲 0199966576

#vitaminwawa2u #v2u #wawashakleelife #0199966576 #shakleepaka #shakleeonline