Assalamualaikum wbt,

Mata adalah aset penting bagi setiap insan. Merupakan anugerah tak ternilai dari Allah swt. Jika tidak dijaga ia boleh menyebabkan mata kita menjadi kabur dan rabun. 

Pelbagai faktor yang menyebabkan mata kita jadi kabur dan rabun iaitu, sentiasa membaca dalam keadaan gelap, menonton televisyen pada jarak yang dekat, pancarkan cahaya direct ke mata dan banyak lagi.

Ada juga disebabkan oleh faktor genetik, dimana ibu ayah juga mengalami rabun mata. Jadi, bolehkah kita kembalikan penglihatan mata dengan jelas.

InsyaAllah, boleh dengan mengamalkan vitamin CAROTOMAX. Apa kata customer wawa selepas makan Carotomax. Beliau memang ada rabun yang tinggi, setiap hari pakai contact lens.



Alhamdulillah, selepas amalkan vitamin Carotomax 3 minggu, penglihatan beliau semakin jelas. Kurang dah blur. Jika dahulu sentiasa kena pakai cermin mata  atau contact lens. Kini, tak pakai pun boleh nampak..")

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah, syukur atas kesihatan yang baik customer wawa ni. Segalanya dari Allah swt.