Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah swt mempertemukan wawa dengan perniagaan dalam talian iaitu perniagaan shaklee. 


Bermula dengan mencuba produk kesihatan untuk tambah berat badan. Wawa mulakan dengan mendaftar sebagai ahli, waktu itu join ahli cuma RM75 (campur postage). Alhamdulillah,bermula dengan makan sendiri dan wawa tertarik untuk mulakan bisness. 

Upline wawa iaitu Aeinna banyak membantu, samada dari segi info, motivasi, guide bisness, cara konsultasi dan sebagainya. Waktu awal-awal wawa tak faham lagi cara shaklee lebarkan sayap organisasi. Selepas diajar dan diberi info, wawa mula mengorak langkah. Konsep pertama yang diperkenalkan oleh upline wawa adalah HOHO, LOLO, TOTO.

Nak tahu tak apa HOHO, TOTO, LOLO ni? Hehe

HOHO - Help Others To Help Others
TOTO - Teach Others to Teach Others
LOLO - Lead Others to Lead Orthers

Konsep ini jelas, untuk BERJAYA kita kena bantu anak-anak leader kita berjaya bersama. Maksudnya, you takkan berjaya jika you tak bawak anak-anal (downline) bersama. Tidakkah ini adil? Simple tapi sedikit cabaran buat kita. Mana ada kejayaan tanpa halangan. Betul ke betul? ")

Bermula dari bulan pertama, wawa terus seronok untuk buat bisness shaklee. Selain memberi pulangan setiap bulan, kita rasa puas untuk memberi, membantu dan mengetuai organisasi kita. Berlipat kali ganda kepuasan bila anal didik kita juga mampu dapat bonus macam kita. 

Inilah perniagaan yang tidak tinggalkan korang dibelakang. Ukhwah antara anak dan mak sangat akrab. Kami salin membantu untuk capai IMPIAN bersama.

Walau jauh beribu batu, kami tetap berhubung. Walau kami tak pernah bersua, kami tetap macam adik beradik.  

The key of success.")

Lead Others to Lead Others
Help Others to Help Others
Teach Others to Teach Others