Assalamualaik wbt,

Hai sahabat wawa dunia akhirat. Apa khabar kalian? Alhamdulillah, semoga sihat-sihat sentiasa. Dikurniakan rezeki yang melimpah ruah serta dipermudahkan segala urusan. 


Alhamdulillah, perniagaan wawa sudah menginjak tahun kedua. Alhamdulillah, berkat sabar dan kecekalan hati, bisness wawa semakin kukuh dan berkembang. Dari tidak mempunyai downline, kini wawa sudah punyai 18 orang anak atau downline dibawah organisasi wawa iaitu MME insyaAllah, sedikit masa lagi bakal bertukar menjadi MME LEGACY SDN BHD. Doakan wawa ye semua.



Kenapa wawa memilih shaklee? Sedangkan pada awal pembabitan wawa dalam dunia perniagaan adalah EMAS. Namun kini, wawa sudah beralih ke bidang nutrisi pula. Bukan sebab tidak dapat untung, cuma wawa ingin fokua 100% kepada perniagaan shaklee. Wawa yakin, dalam industri ini peuang jntuk mengekbangkan empayar lebih besar. Jika nak dibandingkan untung runcit emas dan nutrisi shaklee, untung emas lebih besar. Namun, dalam shaklee wawa dapat kepuasan yang berlipat ganda.  Disamping hubungan sesama upline dan downline begitu erat sekali, umpama adik beradik walhal kami jaramg bertemu hanya whatsapp, telegram menjadi perantara kami. 

Selain itu, kami titik beratkan amalan rohani dimana kami saling mengingati antara satu sama lain. Dalam group ini, kami galakkan semua upline dan downline sentiasa solat awal waktu, lazimi solat dhuha, tahajjud, taubat serta hajat. Paling penting, bacaan alquran bersamaa terjemahan setiap hari paling kurang 1 ayat. Bacalah alquran walaupun satu huruf. Walaupun sebelum mulakan bisness, wawa sentiasa lakukan amalan sunat ini namun tidak setiap hari. Kini, alhamdulillah wawa cuba lakukan perbaiki setiap waktu amalan-amalan sunat ini.

Apa lagi yang wawa dapat dengan bisness shaklee? Hehe..

Pastinya tak lain dan tak bukan adalah BONUS setiap bulan. Setiap pertengahan bulan (12-15 haribulan), shaklee akan masukkan bonus ke dalam akaun setiap SID yang layak menerima bonus. Untung kan, sebab ada antara kita dipertengahan bulan duit gaji sudah pun kering. Alhamdulillah, kami dapat atasi masalah kekeringan di waktu tengah bulan dengan BONUS shaklee.

Korang Tau Tak? Ada juga SID yang tidak bisness layak menerima BONUS. Nak tahu Bagaimana pengiraan bonus? Bonus dikira berdasarkan jumlah uv yang terkumpul pada setiap bulan (1 hingga 30 hb). Masuk bulan baru, uv akan direset menjadi 0. Layak untuk menerima BONUS adalah 150uv.


Ini adalah contoh jumlah uv dan bonus yang diterima oleh SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR. Berapa jumlah bonus yang ingin dicapai, bergantung kepada usaha sendiri.

Alhamdulillah, wawa sudah pun mencapai ranking SUPERVISOR. Setiap bulan wawa layak menerima bonus personal dari shaklee. Iaitu hasil jualan wawa sendiri. Tahukah anda, seorang leader mampu menerima 8 jenis bonus lain. Antaranya Bonus sebagai leader, Net Personal Bonus, Leadership Bonus 1-6 level, Car Bonus, Berpeluang ke Convention Antarabangsa dan dalam negara, Keuntungan Runcit dan sebagainya. 

Tambahan pula, setiap bulan pasti ada saja kejutan dari shaklee. Bulan lepas kami dapat hadiah vitamin shaklee berpandukan peningkatan uv dari bulan sebelumnya. Ada juga LEADER yang mendapat hadiah birthday berbentuk cash dari shaklee.

Banyak sangat peluang yang shaklee tawarkan. Cara menjalankan bisness shaklee juga sangat mudah. Tanpa perlukan modal besar, cukup hanya mendaftar sebagai ahli RM80 sekali seumur hidup, anda sudah layak menjual vitamin shaklee dan berpeluang mendapat BONUS.

Kenapa Wawa cakap Bisness Shaklee Sangat Mudah?

✔️ Modal kecil (RM80) sekali seumur hidup.
✔️ Tak perlu simpan stok.
✔️ Tak perlu pergi rumah orang atau jumpa orang.
✔️ Tak perlu ke pos ofis setiap hari. (Hanya shaklee yang poskan)
✔️ Rajin berkongsi kebaikan produk dan peluang bersama shaklee di sosial media.
✔️ Setiap bulan layak terima bonus (atleast 150uv)
✔️ Berpeluang mendapat 8 jenis bonus lain.
✔️ Produk yang berkualiti, selamat, halal dan semulajadi.
✔️ Mempunyai sijil halal.

Jika disenaraikan, terlampau banyak bemefit yang dapat dari shaklee. Ditambah pula upline yang super duper best. Selain dari bonus shaklee, upline juga tawarkan hadiah yang lumayan sekiranya anda berjaya Rank Up dari SID ke Supervisor, Sr Supervisor, Coordinator dan ke atas.

Ya Allah, tak terkira bonus dan benefit menjadi SID dan buat bisness ini.

Jom tambah pendapatan keluarga, atleast dapat buat bayar sewa rumah dan kereta pun ok. Duit gaji buat simpanan. Alhamdulillah, bonus yang wawa terima biasanya diseparate ke beberapa bahagian antaranya, makayah, saving, modal, bayar PTPTN, bayar rumah , sedekah dan beli emas.. Hehe


Berminat Jana Pendapatan bersama Wawa? Whatsapp 0199966576

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-



FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com
Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa