Assalamualaikum wbt,

Hai semua, selamat beristirehat. Wawa tiada istilah rehat, walaupun ada rehat bersama lappy dan handphone. Alhamdulillah, hikmah juga bila berjauhan dari suami ada masa untuk fokuskan bisnes di malam hari.. Hihi

Wawa nak kongsikan pengalaman adik kepada sideline wawa yang mengalami kecederaan di bahagian muka dan hidung akibat kemalangan. Di bahagian hidung, isi tercabut dan lebam-lebam dibahagian lain. 

Mengikut kata doktor yang merawat adiknya, tiada jaminan isi akan tumbuh balik dibahagian yang terkopek. Namun, adik beliau optimis dan positif, insyaAllah semuanya akan baik-baik saja.

Adiknya hanya mengambil Vitamin sahaja  tanpa bantuan ubat lain. Alhamdulillah, selepas 2 bulan, hidung yang terkopek isi  sudah kembali kepada bentuk asal.

Ya lah, Vitamin C sangat membantu dalm mempercepatkan luka sembuh dan membantu membina sel-sel baru bagi mengembalikan kulit yang sihat dan cantik.


Lihat ni testimoni dari adik beliau yang mengalami luka dibahagian hidung. Alhamdulillah, kulit jadi lebih cantik sebab sel-sel baru yang lebih sihat.

Untuk pengetahuan korang, yang berminat untuk cuba Vitamin C PROMOSI masih lagi berjalan. Tamat sehingga 30 hari bulan ini.

Whatsapp wawa jika berminat 0199966576 .