Laluan Alternatif Pergi Kerja Paka ke Kerteh

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar hari ini? Alhamdulillah, syukur Allah masih beri peluang untuk kita bernafas hari ini. 

Jangan tak tau, Paka pun dah jem sekarang. Pagi-pagi time nak pergi kerja, bersusun kereta. Tiap-tiap hari lewat.. Hehe

Hari ni wawa saja lalu ikut jalan lain, jalan pantai. Memang tak jem langsung, 1 minit je lalu jalan pantai ni. Sambil-sambil tu, boleh laa hirup udara pantai pagi-pagi kan.. Hihi


Share:

5 comments:

  1. lalu paka nampak api2 menyala kat serombong api loji petronas...dh lama xlalu situ.

    ReplyDelete
  2. bestnya lalu tepi laut.. hilang kejap stress kan

    ReplyDelete
  3. Kalau la akak jadi pindah situ 2 tahun lepas ntah2 selalu agaknye kite terserempak dik... :)

    ReplyDelete
  4. seminit je lalu..x puas arghh tgk view cantik tu

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark